קריירה ולימודים

ביזיון ברשת H&M: העובדים הערבים תומכים בחמאס?

כתבת מאקו יפעת הללי בטענות חמורות: "יש הוכחות וצילומי מסך לטענות הגיע אליי דיווח על עובדות ב-h&m כפר סבא שתומכות באופן מובהק בחמאס. ההנהלה השתיקה את הנושא וביקשה מהעובדים לא להתערב עד שתגיע החלטה מלמעלה"
מערכת ice |  8
ביזיון ברשת H&M (צילום ויקימדיה, shutterstock)
אחרי הביזיון הענק ברשת האופנה זארה, לגביה פרסמה כתבת מאקו יפעת הללי כי עובדים בעולם מעודדים את הצד הפלסטיני ומעשי חמאס, ואף סיפרה באינסטגרם שלה כי היא מקבלת עוד ועוד תגובות על כל חנויות הרשת בהן עובדים ערבים מעודדים את הצד הרצחני. לא רק בסניף בממילא, אלא בכל הסניפים ברחבי הארץ, כעת מתברר שרשת נוספת סובלת ממצב דומה.
לדבריה הללי: "אגב, לא הודיעו לי רשמית, אבל שמועות שזארה פיטרה את העובדים המדוברים. אז הלחץ שלנו משפיע! ויש הוכחות וצילומי מסך לטענות הגיע אליי דיווח על עובדות בh&m כפר סבא שתומכות באופן מובהק בחמאס. ההנהלה השתיקה את הנושא וביקשה מהעובדים לא להתערב עד שתגיע החלטה מלמעלה (פשוט מנסים לכסות לעצמם את התחת)".
בהודעה שכתבו לה הוסבר: "היי יפעת עכשיו כמה דברים נוספים, זה בכל הרשת ככה לא רק בכפס פשוט זה ההוכחות שיש לנו מהסניף שלהם, זאת לא הפעם הראשונה שמתלוננים ולא הפיגוע הראשון שזוכה ליחס כזה מצידם". עובדים טוענים לפוסטים ופרסומים נגד ישראל ובעד הטבח והטרור שמפרסמים מנהלי ועובדי חנויות הרשת. בפומבי. תחת שמם. ובלי להסתיר. הם חוגגים את הטרגדיה שלנו, מצדיקים ומחזקים".

עוד היא כתבה: "אני לא יודעת איך לא מעיפים את האנשים האלו מהחנויות ובמקביל מגישים עליהם תלונות במשטרה. הם לא צריכים להסתובב בינינו. חלאס! אפס סבלנות!! טרוריסטים עלובים תשתפו את הפוסט הזה שיגיע למי שצריך, יפעיל לחץ ואולי מישהו בצמרת החברה יתאפס על עצמו!!!".
תגובת קבוצת זארה: ״קבוצת זארה ישראל מגלה אפס סובלנות לתומכי טרור. החברה ערה למתרחש ברשת ומטפלת לעומק בכל מקרה, עובדים שיתבטאו נגד מדינת ישראל יטופלו. מקרה זה לא מייצג ואינו מעיד כלל על הקשר הטוב והחזק בין כלל עובדי החברה. אנו מוסרים החלמה לכל הפצועים ותנחומים למשפחות הנרצחים. בתקווה לימים שקטים שיבואו״.
מחברת מאץ רייטיל נמסר: "אנו מצפים ודורשים מכל עובדינו לפעול בהתאם למדיניות הרשת ובכפוף לחוק. עובדים שלא פעלו כך טופלו בחומרה וננקטו נגדם הצעדים הנדרשים, ביניהם פיטורים".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    זה קורה וחוזר על עצמו כל הזמן. תפתחו עיניים
    ש 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדמות בכירה לשעבר ברשת יכולה לאשר כי הכל אמת יש לא מעט בעיות עם עובדי הרשת מהמגזר וההנהלה לא עשוה דבר גם כאשר מתריאים ודורשים ומתלוננים... יותר נוח להנהלה להתעלם ולהסתיר עד שיגיע האסון הגדול.
    סגור
  • 7.
    לא קונים שם אף אחד לא מוכרים את החיילים ואת אלה שנרצחו
    אוהב יהודים 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל שקל וחצי שילכו אלף קיביני-מת להרוג אותם בכוח הקניה שלנו
    סגור
  • 6.
    לפטר את כל הערבים בישראל
    איריס 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיהגרו מכאן.
    סגור
  • 5.
    מה ביזיון, ערבי זה ערבי, אתם הביזיון שחשבתם אחרת (ל"ת)
    אורן 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    כל הרשתות הזרות החוצה (ל"ת)
    שני 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מדינת חלם
    יאיר 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפטר לאלתר ביזיון תומכי טרור
    סגור
  • 2.
    שימי תמונות של אלו בכפ"ס ועכשיו אני נוסע לסניף (ל"ת)
    אני 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    הללי
    סש 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה ציפת שערביי ישראל ישירו את התקוה ? או יעמדו דום ביום הזיכרון ? זה לא יקרה .
    סגור