קריירה ולימודים

סוף לשירות החיילות בשב"ס? חיילי צה"ל בדרך החוצה מהכלא

על פי ההמלצות של הצוות לבחינת הצבת חיילים בשירות בתי-הסוהר משימת כליאתם של אסירים ביטחוניים תוטל על סגל סוהרים מקצועיים - כפי שקורה בטיפול באסירים פליליים.
מערכת ice | 
בית הסוהר גלבוע (צילום פלאש 90/ משה שי)
הצוות לבחינת הצבת חיילים בשירות בתי-הסוהר הגיש לשר הביטחון גנץ ולשר לביטחון הפנים בר לב את המלצותיו ובמוקד, הצוות ממליץ על הוצאת חיילי צה"ל מבתי הכלא הביטחוניים והחלפתם בסוהרים מקצועיים בתהליך הדרגתי.
נוסף על כך, הצוות התרשם כי שב"ס שיפר משמעותית את הטיפול במשרתות ומשרתי החובה, בדגש על מניעת הטרדות מיניות. הצוות ממליץ כי משימת כליאתם של אסירים ביטחוניים תוטל על סגל סוהרים מקצועיים - כפי שקורה בטיפול באסירים פליליים.

עוד ממליץ הצוות – להקפיד על הצבת חיילים רק בתפקידי אבטחה וליווי, בהתאם לקבוע בחוק ולהעביר חיילים המשרתים באגפים ביטחוניים בבתי כלא רגילים (שם מספר החיילים המוצבים נמוך) לשירות בבתי הכלא הביטחוניים הגדולים (שם מוצבים רוב החיילים)
בראש הצוות שמינה מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, בהנחיית שר הביטחון, בני גנץ ובתיאום עם השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, עמד סמנכ"ל וראש אגף התכנון במשרד הביטחון, איתמר גרף. הצוות כלל גורמי מקצוע בכירים מצה"ל, משרד הביטחון, המשרד לביטחון הפנים, שירות בתי הסוהר ונציגת ציבור – תא''ל (מיל') יהודית גריסרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה