קריירה ולימודים

בקורנית דיגיטל מוכנים לסבב פיטורים שני מאז הקיץ

מתברר שסבב הפיטורים הענק בהיי-טק לא נשאר רק בענף. חברת קורנית דיגיטל צפויה לפטר עובדים (הכמות אינה ידועה), וזאת לאחר ש-30 עובדים פוטרו בקיץ
מערכת ice |  1
רונן סמואל (צילום כפיר זיו)
לאחר שבקיץ האחרון פוטרו 30 עובדים (כ-3.5% מכלל כוח האדם בחברה), חברת קורנית דיגיטל צפויה לפטר בקרוב עובדים נוספים. מדו"חות הרבעון השלישי של השנה החברה, המייצרת מערכות דפוס דיגיטלי על טקסטיל ופונה לשוק האופנה, רשמה הפסד נקי של 10.7 על פי בסיס Non-GAAP ו-19 מיליון דור לפי כללי החשבונאות המקובלים, וזאת בניגוד לתקופה המקבילה אשתקד.
"אנחנו צריכים את הוצאות החברה להכנסות ונצטרך לעשות קיצוץ בהוצאות, שיכלול גם קיצוץ בכוח האדם", הודה מנכ"ל קורנית רונן שמואל בריאיון לגלובס וניסה להרגיע. "לא מדובר בפיטורים המוניים, זה יהיה סבב יותר קטן מהקודם. קורנית לא התפרעה לאורך השנים בגיוסי עובדים, למרות שגדלנו בשנים האחרונות".

יש לציין כי מנייתה של קורנית צנחה בתוך שנה אחת ממחיר של יותר מ-176 דולר לסכום של כ-23 דולר בימים אלה. שווי השוק של החברה ירד בהתאם מ-8.2 מיליארד דולר לכ-1.2 מיליארד דולר שווי נוכחי.  "אנחנו מחויבים כלפי המשקיעים להחזיר את החברה לגידול ברווחים", סיכם סמואל את מטרתה של החברה. הם מתכוונים לעשות זאת על ידי טיוב והעברת משאבים לתחומים עם החזר השקעה וצמיחה גבוהים יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות טעות טעות
    רותם 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד הטעיות לחברה זה לנגוע בעובדים בשביל לחסוף קצת כי אלא שנשארו הוותקים והטובים עם הידע ההכרחי להמשך פעילות,ירגישו כי הקרקע לא יציבה ויתחילו לפזול החוצה וברגע הזדמנות יעזבו.כך שהחברה תקום יום אחד עם קשיי תפעול רבים! הקשיים יחלחלו על אחרון העובדים ואלא גם ימאסו באווירה זו ולכן גם הם יסתכלו החוצה. וקיבלת ארגון לא יציב שיורד מטה מטה..........
    סגור