רכב

מגישת רשת 13 ניצלה מתאונה קטלנית: "סוטה מהנתיב וכמעט מתהפכת"

סיון כהן סבן נסעה בכביש מרכזי בתל אביב וכמעט התנגשה בשתי הילדות, אך למזלה הייתה מספיק עירנית: "חופש גדול רבאק, הורים תשמרו על הילדים, לא הגיוני הקורקינטים האלה, יכולתי עכשיו לאבד את הרישיון הם רוכבים אחד על השני, הילדות האלה בשנייה לאבד את החיים שלהן"
מערכת ice | 
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
סיון כהן כמעט הייתה מעורבת היום (שלישי) באירוע טראגי במיוחד בלב תל אביב, כאשר כמעט התנגשה בשתי ילדות שנסעו באור אדום במעברי החצייה בכביש המרכזי בו נסעה ויכולה הייתה לגרום למותן אם לא העירנות שלה.
כהן סבן העלתה סרטון בו אמרה: "אתם לא מאמינים מה קרה לי עכשיו, אני בשוק, עצרתי בצד כדי לספר לכם. תקשיבו, אני נוסעת בדרך נמיר פינת קק"ל בתל אביב, בכביש ראשי סופר מסוכן, מהירות הנסיעה שם סביב 80 קמ"ש. אני בירוק למעבר חצייה יש אדום ושתי ילדות בנות 15 חוצות באדום מן הסתם על קורקינט רעוע, חוצות באדום את המעבר חצייה". 
עוד המשיכה המגישה הנסערת וסיפרה: "אני סוטה מהנתיב כדי לא להתנגש בהן, כמעט מתהפכת אבל אם אני פוגעת בהן באיזושהי צורה ולו הקטנה ביותר הן לא ממשיכות לחיות. לא מעניין אותן, ממשיכות ונוסעות גם בנתיב השני באדום".

לסיום הטיחה כהן סבן: "עכשיו אני אומרת חופש גדול רבאק, הורים תשמרו על הילדים, לא הגיוני הקורקינטים האלה, אני בכלל חושבת שצריך להיות לדבר הזה רישיון הם רוכבים אחד על השני, הילדות האלה בשנייה לאבד את החיים שלהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה