שיווק ופרסום

טבע משיקה קמפיין בינלאומי ענק בישראל שנוגע בלמעלה ממיליון ישראלים

בישראל חיים למעלה ממיליון אנשים המטפלים בבן-משפחה חולה או מזדקן. עבורם ועבור המטופלים הנסמכים עליהם משיקה טבע קמפיין גלובאלי, תחת הכותרת Love Doesn't take a break להעלאת המודעות לאוכלוסייה מסורה זו ולתפקידה החיוני והקרדינאלי בשיפור חייהם ובריאותם של המטופלים
מערכת ice |  1
בניין חברת טבע (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בישראל חיים למעלה ממיליון אנשים המטפלים בבן-משפחה חולה או מזדקן (קרי, מטפלים בחיק המשפחה, ללא תשלום). עבורם ועבור המטופלים הנסמכים עליהם משיקה חברת טבע קמפיין גלובאלי, תחת הכותרת Love Doesn't take a break להעלאת המודעות לאוכלוסייה מסורה זו ולתפקידה החיוני והקרדינאלי בשיפור חייהם ובריאותם של המטופלים, כמו גם לכלים שמקדמת טבע על מנת לסייע לה.
הקמפיין מתפרסם בימים אלו בישראל ובשווקים שונים ברחבי העולם ואף זכה כבר ב-3 פרסים יוקרתיים בענף הפרסום, המוקירים חדשנות ומצוינות יצירתיות – מטעם The Clio Awards.
הקריינות המרגשת המלווה את הקמפיין העולמי, בוצעה על ידי השחקן הוולשי הבינלאומי המעוטר ג'ון ריס-דייוויס המככב בימים אלו בסרט אינדיאנה ג'ונס (וזכור לטובה במיוחד מטרילוגיית "שר הטבעות", אז גילם את גימלי הגמד הלוחם), דייוויס שהיה בעצמו בן משפחה מטפל לאשתו שחלתה בדמנציה ולכן נרתם לקמפיין (Caregivers Interview 3min HD - YouTube). את הקריינות לקמפיין הישראלי ביצע השחקן ואיש הרדיו אלכס אנסקי.
ג'ון ריס-דייוויס (ללא קרדיט)
כחלק מפעילות החברה, מובילה טבע את "דואגים למטפלים", יוזמה חברתית-בריאותית רבת השפעה הכוללת, תחת שם זה, מאגר מידע ייעודי ועשיר המכיל מאות תכנים מקצועיים וטורים אישיים בהם מידע חיוני ותומך להתמודדות בחיי היום-יום של המטפלים, וכן קהילה חברתית בפייסבוק. קהילת הפייסבוק "דואגים למטפלים" מונה כ-12,000 איש וגדלה מדי יום.
בקהילה זו, בני משפחה מטפלים יכולים לקבל תמיכה והכוונה, לשתף ולהתייעץ עם בני משפחה מטפלים נוספים המתמודדים עם מצב דומה. כמו כן, בימים אלו טבע ישראל נמצאת בשלבים סופיים לבחירת ה"שגריר המקומי" של הקהילה שיוביל את הקמפיין במדינת ישראל.

מנכ"ל 'טבע ישראל' ואשכול מדינות אוקראינה, אפריקה ומזרח תיכון, יוסי אופק: "משנת 2018 הבנו בטבע שקיימת חשיבות עליונה לדאוג לא רק למטופלים, אלא גם לבני המשפחה המטפלים בהם. קהילת "דואגים למטפלים" שמובילה חברת טבע – מקהילות הבריאות הגדולות והצומחות בישראל – מעניקה תמיכה, הכוונה לצד ידע רב לבני משפחה המטפלים ביקיריהם במסירות ודאגה, ולעיתים אף תוך תשלום מחיר גופני, נפשי וחברתי".
"מהרגע שהמסע של המטפלים מתחיל, אי-הוודאות, החששות, המחסור בידע מעשי והבלבול שואבים מהם אנרגיות רבות, פיזיות ורגשיות, ולכן מערך הסיוע, התמיכה והידע – שיזכה כעת לרוח גבית ומודעות ציבורית גדולה יותר בזכות הקמפיין החדש בישראל – יוכל להקל על מסעם ולהוביל לשינוי לטובה בחייהם, ובעקיפין גם בחיי המטופלים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחרי שתצאו מהבורסה
    אזרח 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נבוא איתכם חשבון על האוקסיקונטינים
    סגור