שיווק ופרסום

אסי עזר ואלברט נחשפים: מי דופק יותר את האוטו?

AIG השיקה קמפיין חדש העוסק בעליית הפרמיות בעקבות תיקונים נזקים ברכב, מה המשפט שהוציא את אסי עזר מכליו מול הגורו?
מערכת ice |  2
אסי עזר אלברט אסקולה ויפעת רייטר (צילום רן יחזקאל)
חברת הביטוח AIG השיקה קמפיין חדש בכיכובם של צמד הפרזנטורים של החברה, אסי עזר ואלברט סקולה. הקמפיין, שעלותו נאמדת בלמעלה משלושה מיליון שקל, הופק בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן ויעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו וברשתות החברתיות.
במסגרת הקמפיין, אסי ואלברט הגיעו לסדנה שעוזרת לקבל את החיים כמו שהם ומאסטר גורו אומר להם: "היום נלמד לקבל את הטמבון שלי, אני דופק אותו כל הזמן וזה בסדר, אני לא אנסה לתקן אותו". עזר אומר: "אנחנו לא חייבים לקבל את זה, יש חברת ביטוח שנותנת לכם לתקן את הפגוש מבלי שהפרמיה תעלה".

כזכור בקמפיין הקודם של AIG הצטרף לאסי ולאלברט הזמר הוותיק שלומי סרנגה, וגם אז עלותו נאמדה בלמעלה משלושה מיליון שקלים. הפרסומת עסקה בנקודת הכאב המשמעותית ביותר בעולמות השירות בכלל והביטוח בפרט – הסחבת של חברות הביטוח בכל הנוגע לתשלום התביעות.  לפיכך, גובש הקו הפרסומי החדש של החברה, שמבטיחה "לעשות את הדברים טוב יותר", ולשלם תביעות הכי מהר בישראל.
בפרסומת אז שר סרנגה בחתונה על התסכול הגדול מכך שחברת הביטוח שלו לא משלמת לו, ומיד אסי ואלברט מתייצבים כדי לעזור לו ומעודדים אותו לבחור בחברת הביטוח שפשוט עושה את הדברים טוב יותר מאשר המתחרים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ילדים רואים את זה . בושה (ל"ת)
    צדיר 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • צודק
    אבי לביא 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא ברור למה אנחנו צריכים לשמוע שאלברט דופק אותו כל יום וזה בסדר לאן התדרדרנו? מה השלב הבא? סרטונים? אין צנזורה? אין מישהוא שמאשר פרסומים כאלו? בושה פשוט בושה
    סגור