שיווק ופרסום
עומר אדם וקרן פלס בקמפיין חדש: "הזמן להפסיק"
עומר אדם וקרן פלס יופיעו יחד בקמפיין חדש לרשת המשקפיים אופטיקנה, ויבצעו במסגרת הפרסומת שיר שהלחינה פלס
אופטיקנה יוצאת בקמפיין חדש למשקפי הראייה כשלראשונה יובילו את הקמפיין שני הפרזנטורים של הרשת: עומר אדם וקרן פלס. במהלך הקמפיין אשר יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ומוערך בעלות כוללת של כ-3 מיליון שקלים, השניים יבצעו שיר משותף אותו הלחינה פלס, תחת המסר השיווקי "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".
השיר מלווה בקליפ שבנוי בדומה לפיד אינסטגרמי, כאשר אדם שר על סיטואציות שאחרי גיל מסוים הן כבר לא מתאימות ורלוונטיות ואפילו מגוחכות. בשיא הפרסומת, מוצגת סיטואציה של קניית משקפי ראייה בדוכן אופנתי ולא בחנות מקצועית עם בדיקת אופטומטריסט, ועל זה קרן ועומר שרים ביחד בהסכמה: "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".
עוד ב-
ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של רשת אופטיקנה אמר לקראת הפרסומות החדשות: "אנו גאים להשיק את הקמפיין החדש של הרשת, אשר עוסק בליבת המותג שלנו: 'לתת כבוד לעיניים', את המסר בחרנו להעביר עם שניים מהאומנים הגדולים והמצליחים בישראל, קרן פלס ועומר אדם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.בגדים בפרסומתMc 04/2022/17הגב לתגובה זו0 0של איזה מותג הבגדים של קרן פלס?סגור