שיווק ופרסום

חדשות בסטייל: דנה גרוצקי תגיש את מהדורות הלייף-סטייל של ענני תקשורת

כוונת החברה היא להחליף את הפרומואים המסורתיים, המשודרים היום בערוצים השונים, ב'מהדורת חדשות לייף-סטייל', אתם תנחה גרוצקי
ליאור נאור |  9
דנה גרוצקי (צילוםף אסף לב) (צילום אסף לב)
חברת ענני תקשורת, המפעילה מגוון ערוצי לייף-סטייל, יוצאת במהלך במסגרתו תחדל מלשדר פרומואים קלאסיים בערוציה השונים. את מקומם יתפסו מהדורות 'חדשות לייף-סטייל', בהנחיית כתבת 'ערב טוב עם גיא פינס', דנה גרוצקי
אורך כל מהדורה  יעמוד על מספר דקות, המהדורות ישודרו בכל ערוצי הלייף-סטייל של ענני תקשורת (הכוללים את ערוץ האוכל, טיולים, בריאות והחיים הטובים) וכן יקודמו בפלטפורמות הדיגיטליות של הערוצים השונים. המהדורה הראשונה עם גרוצקי צפויה לעלות יום בראשון, ה-31.5.15.
חברת "ענני תקשורת", אשר הוקמה בשנת 1996, היא אחת מחברות התוכן וההפצה הגדולות בישראל, בבעלותה למעלה מ-15 ערוצי טלוויזיה, וכן מפעילה החברה את הערוצים המקומיים של תאגיד "ויאקום", בינהם ניקלודיאון, MTV ישראל, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל. בנוסף מייצגת 'ענני' את הערוצים MSNBC ו-CNBC בישראל.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מנחת התוכנית - מגעילה ברמות על
    מלי תל אביב 01/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן, הגברת הנכבדה שכל כך מחזיקה מעצמה ומה שיוצא לה מהפה - מגעילה בצורה מזעזעת. כל פעם שאני רואה את פרצופה.... אני ממהרת ככל האפשר להעביר לערוץ אחר כדי לחסוך מעצמי את הצפייה בפרצופה המרוח על המסך. לא רוצה לראות אותה ולא רוצה לראות את שפתיה המעובות שכאילו מוציאות דברי חוכמה שלא מהעולם הזה. די לאישה המאוסה הזואת !!! אני כבר לא צופה ב"חיים הטובים" מפחד שמא פתאום אצטרך לראות אותה !!!
    סגור
  • 7.
    מנחת התוכנית של גודיז
    קמחי אתי ויעקב 10/2015/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו לא מבינים למה אנו משלמים להוט לראות את המנחה שחושבת שהצופים איזה מפגרים מדברת ומסבירה את מה שצריך להיות כל פעם עם הפרצוף המפגר שלה כאילו אנשים לא יודעים לקרוא את מה שהערוצים משדרים או רוצים לשדר. בדקו שוב את המנחה ואת הצורה שהיא מדברת למסך כמו איזה ילדה מפגרת, אי אפשר להסתכל עליה כל כך דוחה בצורת הדיברו שלה. תעשו משהו עם זה בבקשה.
    סגור
  • 6.
    אי אפשר להסתכל עליה
    דני 10/2015/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא מלאכותית, תיאטרלית, דיבור בולע נוירוטית, ולא ברורה. אי אפשר להתאים פחות ממנה. אנא החליפו אותה במישהי חמודה ומרגיעה וברורה וטבעית. פשוט טבעית.
    סגור
  • מגישת התוכנית
    קמחי יעקב 10/2015/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקישור הזה מביך ולא מבינים חצי ממה שהיא מדברת כמו מפגרת עם הפרצופים הדבילים לה למה צריך את הקישור הזה בבקשה טפלו בנושא והורידו את הקישור או שיהיה יותר ברמה
    סגור
  • 5.
    אוהבת את דנה
    דלית 10/2015/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דנה מקסימה, אני אוהבת את ההגשה שלה.
    סגור
  • 4.
    אוי אוי אוי... מביך הגודיז האלה. למה זה טוב?
    דניאלה 09/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשו טובה לנו ולה! תורידו את השטותון הזה ותגאלו אותנו ואת הבחורה המסכנה מיסורינו המשותפים. השטויות הילדותיות שיוצאות לה מהפה... זה מביך.
    סגור
  • 3.
    עדכונים של התוכניות
    אתי ק מחי 09/2015/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאיפה הבאתם את הבחורה שמדווחת על התוכניות מדברת כאילו הצופים איזה מפגרים כדאי לותר על הקישור על תשכחו שאנו משלמים מספיק כסף לערוץ הכבלים
    סגור
  • 2.
    לא מבינים מילה ממה שהיא אומרת
    אילן 09/2015/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבחורה נדברת עיברית ולא מבינים כלום??!!!
    סגור
  • 1.
    יש לה סטאר קוואלטי
    סטייליסט 05/2015/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור