שיווק ופרסום

כוכב "ארץ נהדרת" מחפש עבודה בהייטק: זה הג'וב הבא של השחקן?

AppsFlyer משיקה קמפיין מיתוג מעסיק חדש בכיכובו של תמיר בר בדמותו של ״נריה בקבוק לוי״, על מציאות העבודה בעולם ההייטק
מערכת ice | 
ארץ נהדרת, מערכון המושבה הישראלית ביוון (צילום מסך, מתוך 12 פלוס)
חברת ההייטק AppsFlyer משיקה קמפיין מיתוג מעסיק חדש שמדבר על מציאות ההייטק של 2025 בכיכובו של שחקן "ארץ נהדרת", תמיר בר.
הסרטון מחזיר למסך את דמותו של נריה במבוק לוי, שכיכבה גם בקמפיין מיתוג המעסיק הקודם של AppsFlyer בשנת 2021. הפעם, נריה הוא ״צייד מעסיקים״ ומשקף את המציאות ההפוכה של שוק העבודה: מועמדים שבוחנים את החברות, ולא להיפך.
עם מאות אלפי צפיות, אלפי שיתופים ותגובות, ושיח ער בלינקדאין ובקבוצות טכנולוגיה, הקמפיין החדש נוגע בנקודות הרגישות של תעשיית ההייטק בישראל: תקופה של חוסר ודאות, עליית הבינה המלאכותית, צמצומים, ומאבק על יציבות תעסוקתית – וכל זה עם קריצה ומודעות עצמית.
 

״זה קמפיין שמטרתו הרבה מעבר לגיוס״, אומרת דניאל כהן קליסקי, מנהלת מיתוג המעסיק של  AppsFlyer ״רצינו ליצור רגע של חיבור, גאווה והזדהות גם עבור העובדים שלנו, וגם עבור מי שמביט מבחוץ ורוצה להרגיש חלק. בעולם שבו כולם מדברים רק על AI, בחרנו לדבר גם על האנשים שמאחורי הקוד. הקמפיין, הכולל סרטון מרכזי לצד חומרים משלימים ופעילויות פנים-ארגוניות, מציב את AppsFlyer כחברה שבוחרת לחשוב אחרת, לא מפחדת לומר את מה שכולם מרגישים – וממשיכה לצמוח ולגייס גם בתקופה מאתגרת״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה