שיווק ופרסום

מצטרפת לדנית גרינברג: הפרזנטורית החדשה של מותג היוקרה בישראל

יוצרת התוכן המובילה ספיר אביסרור,  נבחרה לפרזנטורית של מותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה בישראל, ומצטרפת אל הפרזנטורית הנוכחית של המותג - דנית גרינברג
מערכת ice | 
ספיר אביסרור (צילום פנדורה)
יוצרת התוכן המובילה ספיר אביסרור בת ה-30, נבחרה לפרזנטורית של מותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה (Pandora) בישראל, ומצטרפת אל הפרזנטורית הנוכחית של המותג - דנית גרינברג, שמככבת בימים אלו ב"רוקדים עם כוכבים" בקשת 12.
אביסרור, בת 30, נשואה +2, בעלת עסק מצליח בתחום האופנה בשם SAP, למדה תדמיתנות ואופנה. ספיר פרצה לחיינו לראשונה בעונה 4 ב-IT GIRLS  לצד עדן פינס, ומאז עלתה והתברגה לאחד השמות הבולטים בתעשייה.
דנאל אטינגר, ראש מחלקת שיווק קבוצת סיטי טיים, מסרה על בחירתה של אביסרור לפרזנטורית פנדורה: "אני מתרגשת ומברכת על הצטרפותה של ספיר אל משפחת סיטי טיים כפרזנטורית פנדורה. החיבור שלנו לספיר היה מידי וטבעי. ספיר מייצגת את ערכי הקבוצה והמותג ומביאה עמה רוח רעננה ומלאת אנרגיות לשורותינו".
עוד הוסיפה ואמרה: "אנחנו בטוחות כי שיתוף הפעולה עם ספיר, ייצר לכולנו המון רגעים בלתי נשכחים ויחזק את מעמדה של פנדורה, לצד הענקת ערך מוסף לשני הצדדים.  אנו מאחלות לספיר ולנו המון בהצלחה בדרך המשותפת. אני מזמינה את הציבור להמשיך וליהנות מתכשיטי פנדורה בחנויות ובאתר האונליין".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה