טלוויזיה

פרק הפתיחה של "פקין אקספרס" ישודר הערב: צפו בהצצה לפרק המעניין

פרק הפתיחה של תוכנית הריאליטי החדשה "פקין אקספרס" ישודר הערב ברשת 13. תשעת המתמודדים יצטרכו לבצע משימות קשות ללא עזרת ההפקה החל ממציאת מקומות לינה, מזון והתניידות בכלי תחבורה שונים
מערכת ice |  1
פקין אקספרס (צילום רשת 13)
פרק הפתיחה של תוכנית הריאלטי "פקין אקספרס", ישודר הערב (ראשון) ברשת 13. מדובר בתוכנית מציאות ישראלית המבוססת על הפורמט ההולנדי אשר מלווה תשעה מתמודדים במסע המאתגר במטרה לזכות במיליון שקלים. 
על המתמודדים מוטלים אתגרים שונים, המחייבים אותם לחצות מספר יבשות, לבצע משימות קשות ללא עזרת ההפקה החל ממציאת מקומות לינה, מזון או התניידות באמצעות כלי תחבורה שונים. 

לתוכנית הריאליטי יקראו באופן רשמי: "פקין אקספרס – מסלול הדרקון", ואותה ינחה השחקן והדוגמן עוז זהבי. הנהלת תוכנית הריאליטי חשפה כי "פקין אקספרס" תוכננה לעלות לאוויר ב-10 באוקטובר, אך לאור אירועי ה-7 באוקטובר, מועד פרק הפתיחה של התוכנית נדחה להיום בערב. 
בשבוע שעבר, נחשפו תשעת המתמודדים השונים של תוכנית הריאלטי "פקין אקספרס". בין הזוגות המעניינים שתכירו בתוכנית הריאליטי, הם מיטב ועילי – תאומים שמתחזקים מערכת יחסים לא פשוטה, בני הזוג לירן וענת שהשאירו את הילדים בבית, החברים הספורטאים רם וטל,  האימא יפעת יחד עם הבן חן, חברות הנפש מעיין וחני ונילי וזוהר שנמצאות בזוגיות סבב ב'. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי רואה ערוץ 13? (ל"ת)
    בגד 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור