טלוויזיה

עוז זהבי בהלם: המתמודדים בריאליטי "פקין אקספרס" נחשפים

לאחר דחייה של מספר חודשים בשל מלחמת "חרבות ברזל", בשבוע הבא יעלה סוף סוף הריאליטי החדש של רשת 13 - "פקין אקספרס" בהנחיית עוז זהבי. בערב השקה מיוחד, נחשפו לראשונה המתמודדים האנונימיים שיהפכו בקרוב לסלבס מן המניין 

מערכת ice | 
פקין אקספרס (צילום רשת 13)
בשבוע הבא יתמודדו תשעה זוגות  בריאליטי הקשוח בעולם - "פקין אקספרס", במהלך התכנית הזוגות יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 ק"מ ולאורך הדרך יבצעו משימות קשות, ללא עזרה במציאת מקומות לינה, מזון ותחבורה. אם זה לא מספיק – הם ידרשו לעשות את כל זה עם דולר אחד בלבד. הזוג הראשון שיחצה את קו הסיום יזכה בפרס של מיליון שקל.
כעת המתמודדים נחשפים. בין הזוגות תתרגלו לראות על המסך את: מיטב ועילי – תאומים שמתחזקים מערכת יחסים לא פשוטה, בני הזוג לירן וענת שהשאירו את הילדים בבית, החברים הספורטאים רם וטל,  האימא יפעת יחד עם הבן חן, חברות הנפש מעיין וחני ונילי וזוהר שנמצאים בזוגיות סבב ב'.
כזכור, לפני מספר חודשים הפקת התוכנית כבר הייתה צריכה להתמודד עם בעיות משפטיות. זוג משתתפים שהיו אמורים לטוס לצילומי התוכנית קיבלו הודעה לכאורה רק יממה לפני הטיסה ובה רשת הודיעו להם שהם לא מעוניינים בהשתתפותם. לאור המקרה, הזוג הגיש תביעה דרך עורך דין. בעזרתו הם טוענים כי ההסכם מולם הופר והם דורשים פיצוי של חצי מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה