טלוויזיה

השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 58: "אשמור אותך לנצח בליבי"

דיוויד גייל, שחקן הוליוודי שהשתתף בסדרות רבות, ביניהן: "בוורלי הילס 90210", "פוראט צ'ארלס", "סוואנה ועוד", הלך לעולמו בגיל 58 בלבד. אחותו כתבה עליו באינסטגרם: "אשמור אותך לנצח בליבי, אתה בן אדם מדהים ואוהב"
מערכת ice | 
קולנוע (צילום vecteezy)
דיוויד גייל, אחד השחקנים הנוסטלגיים ששיחק בסדרות רבות, ביניהן: "בוורלי הילס 90210", "פוראט צ'ארלס", "סוואנה" ועוד – הלך לעולמו בגיל 58 בלבד. ע"פ דיווחים בתקשורת זרה, סיבת המוות לא דווחה.
קייטי קולמנארס, אחותו של השחקן הנודע, פרסמה פוסט באינסטגרם האישי שלה כאשר קיבלה את הבשורה המרה: "לא היה יום אחד בחיי שבו לא הייתה לצידי. תמיד היית הכנף שלי, החבר הכי טוב שלי. אני אשמור אותך לנצח בליבי, אתה בן אדם מדהים ואוהב. אני אתגעגע אליך כל שניה, כל יום... אתגעגע לנצח".
 
 
פיטר פריירו, יוצר פודקאסט על הסדרה המפורסמת "בוורלי הילס 90210", העלה זמן קצר לאחר פטירתו של גייל סדרת סרטונים בה סיפר על הרגע בו שמע על פטירתו. "קיבלתי הודעה ממישהי שלא הכרתי אז (אבל שמח להכיר עכשיו), והיא אמרה לי שהשחקן והחבר שלה, דיוויד גייל, נפטר. זה היה פשוט מזעזע והרסני עבורי. הוא פשוט היה בן אדם ממש טוב, ואני מרגיש נורא בימים אלו. אני אסיר תודה על כך שיצא לי להכיר ולעבוד איתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה