תרבות ופנאי

עדן פינס בסרטון משעשע עם בן זוגה: חיה בהוליווד חיים" | צפו

לאחר שרבים מיהרו להספיד את הזוגיות שלהם ולרמוז כי השניים חווים במשבר ביחסים, הדוגמנית עדן פינס פרסמה סרטון משעשע בחשבון הטיק טוק שלה עם הארוס, הכדורגלן מתיאס נורמן
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
הדוגמנית ואשת העסקים עדן פינס, פרסמה אתמול (שבת) סרטון משעשע עם ארוסה, הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן. בסרטון שהעלתה אתמול לרשתות החברתיות, נצפו פינס ובן זוגה נורמן בעת נסיעה, כשהשניים משתעשעים יחד. 
כזכור, בחודש ספטמבר האחרון, הכריזה הדוגמנית כי התארסה לכדורגלן הנורווגי המשחק בליגת העל הסעודית, מתיאס נורמן. הזוג התארס אחרי היכרות של שלושה חודשים בלבד, דבר שהפתיע רבים.
לאחר שסיימה מערכת יחסים מתוקשרת מאוד עם השחקן סימון סוסינה, כוכב הסרט "365 ימים", בחודש יוני פינס הובילה תוכנית שידוכים הנקראת "לאב איילנד" ביוון, אשר באותה תקופה הכירה את נורמן. 
פינס, שמנוסה בניסיונות של אתרי הסלבס להביע ספק ביציבות של מערכות היחסים אותם היא מנהלת, התייחסה בחודש דצמבר האחרון לפרסומים כי היא ובן זוגה מתיאס, מתמודדים עם משבר בזוגיות. בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות אמרה כי אין אמת בפרסומים של אתרי הסלבס:  "קמתי בבוקר וגיליתי שיש לי משבר, איזה יופי. באמת תודה רבה על העדכון". 
פינס, שסיפרה כי היא מתמודדת עם קשיים רבים שעולם הדוגמנות מביא עמו והבהירה בפני עוקביה כי לא כל הנוצץ זהב, התייחסה לרעש הגדול שדבריה עוררו ברשתות החברתיות ובאתרי הרכילות אשר מיהרו להסיק כי היא מתמודדת עם משבר ביחסים עם בן זוגה: "אני כן עוקבת, לא יודעת למה אתם לא רואים את זה, האמת שגם לא ממש אכפת לי. מה ששיתפתי אתמול בחרתי לשתף כי עברתי בעבודה ימים מחרידים. תנשמו רגע. יש פה בן אדם, תשאלו אותו. יש אנשים שיכולים לאכול את זה רע".
 
@eden_fines חיה בהוליווד חיים #couplecomedy #holywood #funny #fory ♬ original sound - Eden Fines

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה