ויראלי

עדן פינס בתמיכה מפתיעה במתנחלים: "אין מה להאשים אותם"

הדוגמנית והמגישה יוצאת מהארון הפוליטי ומגיבה לאמירה של צופית גרנט אודות רצח משפחת פוגל ב-2011: "אין מה להאשים שום מתנחלים, זו המדינה שלנו, זו ארץ כנען מראשיתה מדינת היהודים. ככל שלא נחלק ונצטמצם הם יבואו ויסגרו עלינו"
מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
השחקנית, הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה עדן פינס שהיא גם אושיית רשת, העלתה סטורי עם אמירה פוליטית ברורה לחשבון האינטסטגרם שלה, ובו תמיכה ברורה בהתנחלויות.
פינס שיתפה סרטון בו מתראיינת צופית גרנט על התפכחותה ובו הזכירה את הטבח הנורא שעברה משפחת פוגל הי"ד שארע ב-2011, וציינה שיש כאלה שמאשימים מתנחלים למה הם גרים שם.
בסטורי שהעלתה פינס, כתבה את זכרונה הכואב מהפיגוע הנורא, אחד הקשים שידענו עד אוקטובר האחרון: "המשפחה הזו יושבת לי בראש מימי מרץ 2011", כתבה פינס על משפחת פוגל, "משפחה מדהימה עם מלאכים שנשחטו בעודם חיים וישנים, שני הורים, שני ילדים קטנים ותינוקת. את הזוועות גילתה תמר אחותם הגדולה שחזרה הביתה וראתה את משפחתה דקורה וירויה. זה יושב לי בראש וחוזר אלי בסיוטים, אני זוכרת את התקופות שהייתי מפחדת לצאת בלילה ולחזור הביתה שלא נדע. ועכשיו בכלל"...
 
בתגובה לדברי גרנט על המתנחלים, כתבה פינס: "אין מה להאשים שום מתנחלים, זו המדינה שלנו, זו הארץ שלנו, כן זה מפחיד לגור באיזורים האלה אבל זה חבל הארץ שלנו!! יתהפך יפול ויקום העולם, זו ארץ כנען מראשיתה מדינת היהודים!! ככל שלא נחלק ונצטמצם הם יבואו ויסגרו עלינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז ישם שם משהו למרות הכל( במח) (ל"ת)
    אורי 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור