ויראלי

עדן פינס משתפת בדמעות: "הלב שלי התרסק והדמעות כמו נהר"

בעקבות הבשורה המרה על מותו של גיא אילוז ז"ל שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים, מספידה אותו חברתו הטובה עדן פינס בסטורי באינסטגרם שלה: "אני לא יכולה ולא רוצה להאמין"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
אתמול (שישי) התבשרה משפחתו של גיא אילוז, שנחטף במסיבת הטבע ברעים, כי הוא אינו בחיים וגופתו מוחזקת על ידי חמאס. אילוז ז"ל (26) היה סאונדמן במקצועו שעבד בין היתר עם שלום חנוך, מתי כספי ולהקת היהודים.
מי שהתקשתה לקבל את הבשורה המרה היתה חברתו הטובה של המנוח, הדוגמנית והמגישה עדן פינס. בסטורי עצוב ומרגש באינסטגרם שלה, נפרדה פינס מאילוז וכתבה בתחילתו באנגלית: "הבשורות הכי גרועות שיכולתי לקבל. אני לא יכולה ולא רוצה להאמין".
"שנים שלא יצא לנו להחליף חוויות", המשיה פינס בעברית. "ומתחילת המלחמה הזו אני רק מחפשת אותך. בכל מקום. בכל סרטון. בכל קבוצה בטלגרם הארור הזה. לעולם תהיה החבר הזה שהיה לנו את הסתלבט שהוא רק שלנו, שבמבט של שניה היינו מבינים סיטואציה של שעה.
"זה שניסה ללמד אותי גיטרה ומתמטיקה ולא היה מוכן להבין שהבעיה שלי היא הציפורניים ודיסקלקולציה. זה שהכיר לי את הלהקה שליוותה אותי בכל רגש בנעורים, ובכל אודישן שהייתי צריכה לשיר בו.
"זה שהיתה לנו תקופה שהיינו נפגשים כל יום אחרי בצפר, אני הייתי עושה לך סטנדאפ ואתה היית מכין לי את השניצל תירס עם הקילו קטשופ הכי טעים שיש. זה שהחיוך והכישרון שלו לעולם לא יימחקו מהאדמה הזו.
"הלב שלי התרסק והדמעות כמו נהר ברגע שראיתי את התמונה שלך עכשיו על המסך. גיא אין לי מילים. משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרך ברוך", חתמה עדן פינס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה