טלוויזיה

קרן מרציאנו מחמיאה לממשלה באופן נדיר: "תכנית מאוד נדיבה"

מרציאנו הסבירה בחדשות 12: "המלחמה תמשך עוד חודשים ארוכים והשאלה שנצטרך לשאול היא עד כמה המנגנון של יישום התכנית יהיה מהיר, כי אנחנו יודעים למשל מתכנית המענקים של רשות המסים שלא כולם ראו את הכסף במהירות שהיה מצופה לראות את הכסף וזו אחת השאלות, עד כמה יראו את הכסף באופן מהיר"
מערכת ice | 
קרן מרציאנו (צילום מסך קשת 12)
בהיקף של 9 מיליארד שקלים, כך נראית תכנית ההטבות החדשה למילואמיניקים שהציגה הערב (שלישי) העורכת הכלכלית של חדשות 12, קרן מרציאנו, עוד לפני ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר הביטחון יואב גלנט הציגו זאת בעצמם.
מרציאנו הסבירה: "המלחמה תמשך עוד חודשים ארוכים והשאלה שנצטרך לשאול היא עד כמה המנגנון של יישום התכנית יהיה מהיר, כי אנחנו יודעים למשל מתכנית המענקים של רשות המסים שלא כולם ראו את הכסף במהירות שהיה מצופה לראות את הכסף וזו אחת השאלות, עד כמה יראו את הכסף באופן מהיר".

היא הסבירה את הסעיפים שכוללת את התכנית "שעל פניו מאוד נדיבה" כולל: מענקים חודשיים עבור נובמבר עד ינואר, גובה המענקים יותאם לתפקיד ולמצב המשפחתי, הארכת התקרה של 60 ימים למענק היומי ומענק יומי נוסף למילואים אחרי סיום צו 8.
כמו כן הסבירה על כך שיסופקו: מענק כלכלת בית כפול ללוחמים ששירתו יותר מ-45 ימים ומענק למילואימנייקים ובני זוג שאינם מועסקים. לאחר מכן החלה מסיבת העיתונאים של גלנט וסמוטריץ' והם מנו את התכנית לפרטי פרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה