ויראלי

קרן מרציאנו מתפוצצת בשידור: "אין כסף בחינם, אלה החיים"

מגישת קשת 12 תקפה במונולוג את ראש הממשלה נתניהו: "לא צריך להיות ראש ממשלה ואפילו לא שר כדי לדעת שכסף הוא משאב מוגבל. כדי לעמוד בכל ההוצאות אנחנו לווים כסף ואנחנו משלמים עליו ריבית והרבה, אין דבר כזה כסף בלתי מוגבל או כסף בחינם, אלה החיים".
מערכת ice |  1
קרן מרציאנו (צילום קשת 12)
במונולוג קשה ועיקש שהוקדש לראש הממשלה בנימין נתניהו, כ"בדיקת עובדות" לדבריו במסיבת העיתונאים בנוגע לתקציבים שאושרו לחרדים, קרן מרציאנו תקפה את רוה"מ והסבירה בדיוק מה היא חושבת על כך.
מרציאנו פתחה ואמרה: "אמש גם ראש הממשלה דיבר על התקציב וחלק מהדברים שנתניהו דיבר היו לא מדויקים בלשון המעטה". הוא דיבר על התקציב לאופק חדש שלדבריו הוא אלפית מסכום המלחמה.

מרציאנו המשיכה: "לא נכון, הממשלה אישה 35 מיליון שקל עכשיו ו-142 מיליון שקל בהמשך לטובת תוספות שכר למורים החרדים. בשנה הבאה זה מחייב כבר הוצאה של 700 מיליון שקל. נתניהו ודרעי מדברים על המורה החרדית מאופקים שמשתכרת שכר נמוך זה טיעון דמגוגי, הם לא מספרים שהמורה הזאת מועסקת באמצעות עמותה פוליטית שיש עליה פיקוח רופף ושבקושי מלמדת ליבה בניגוד למורים בחינוך הממלכתי".
על הטענות נגד הכספים לאברכים טען שמדובר ב"פופוליזם ושנאת חינם", על כך אמרה מרציאנו: "ראש הממשלה מאשים בפופוליזם אבל יודע טוב מאוד למה הוא לא ענה על השאלה שמתייחסת לישיבות. הממשלה אישרה תקציב של הישיבות וקצבאות האברכים
 בחצי מיליארד שקלים לשיא כל הזמנים, 1.7 מיליארד שקלים. 40% יותר מהשנה שעברה כשהתקציב אמור להיות מופנה כולו למלחמה".
היא דיברה בהמשך על הכספים בעשרות מיליוני שקלים לתרבות יהודית חרדית, מניעת נשירה מישיבות, סבסוד צהרונים לחינוך החרדי וגופי תיאום וקישור שכינתה: "עמותות של מעאכרים שמסייעות להשתמט משירות צבאי, אבל אין מה לדאוג נתניהו, כסף יש לכולם".
לסיום היא תקפה: "לא צריך להיות ראש ממשלה ואפילו לא שר כדי לדעת שכסף הוא משאב מוגבל. כדי לעמוד בכל ההוצאות אנחנו לווים כסף ואנחנו משלמים עליו ריבית והרבה, אין דבר כזה כסף בלתי מוגבל או כסף בחינם, אלה החיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ? כנסי חזרה לחור שממנו יצאת אל גזירה 12 במיטבו (ל"ת)
    דן 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור