טלוויזיה

קרן מרציאנו בטענות קשות: "איך הגיוני שלא משלמים על זה?"

בחדשות 12 הטיחה מרציאנו ביקורת חריפה בממשלה בטיפול בנושא: "איך זה הגיוני שלא משלמים להם על זה? היו דיונים בכנסת על זה אבל אף אחד לא ממהר לפתור את הבעיה, בכל זאת היה יותר חשוב לדאוג לכספים הקואליציוניים"
מערכת ice |  1
קרן מרציאנו (צילום מסך קשת 12)
כבר כמעט 60 ימים ש-300 אלף ישראלים מגויסים למילואים, רחוקים מהמשפחה, מהילדים, מהעבודה ומהעסק, השכר המינימלי שלהם הוגדל, משרד הביטחון הקים קרן סיוע למילואימניקים, אבל עדיין ביותר מדי מקרים הם נופלים בין הכסאות, קרן מרציאנו הטיחה ביקורת קשה בממשלה אמש (שני) בחדשות 12 בשל הנושא הזה.
עם שקופית שמראה שמענק המילואים עומד על 133 שקל ליום בהגבלה ל-60 ימי מלחמה, היא אמרה: "המילואימניקים זוכים למענק של עוד 133 שקלים עבור כל יום מילואים בנוסף לשכר היומי ומקבלים אותו בסוף התקופה, אבל הכסף מצטבר רק ל-60 יום, זו התקרה. עכשיו יש 60 ימים למלחמה ולא ברור אם התקרה הזו תעלה".

עוד המשיכה: "בואו נדבר על עוד נקודה מעצבנת. מילואימניקים שכירים מקבלים את השכר שלהם כרגיל מהמעסיקים ומקום העבודה מקבל החזר מהמדינה, אבל הפיצוי הזה לא כולל את התנאים הסוציאליים כמו הפרשות לפנסיה. המשמעות העסקים מפסידים בין 20% ל-30% וצריכים לשלם על כך מכיסם".
לסיום הטיחה מרציאנו ביקורת חריפה בממשלה בטיפול בנושא: "איך זה הגיוני שלא משלמים להם על זה? היו דיונים בכנסת על זה אבל אף אחד לא ממהר לפתור את הבעיה, בכל זאת היה יותר חשוב לדאוג לכספים הקואליציוניים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צדיקי הדור
    יאצק 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נתניהו וסמוטריץ צדיקי הדור אחד אמר על השני שקרן בן שקן והשני ידוע שהאמת היא לא נר לרגליו ושניהם ביחד חברו על מנת לשמר את הקואליציה לשמר את הכסאות כי שניהם בבחירות הבאת לא יהיו
    סגור