טלוויזיה

גיא זוארץ בדרך לערוץ חדש: זה הצעד הבא בקריירה שלו

מגיש רשת 13 צפוי להיות אחד המשתתפים בעונה החדשה, בטח אחרי העונה האחרונה והסוערת של האח הגדול והאחיין ששכל בטבח הרצחני של חמאס במסיבת 'NOVA' ברעים. זוארץ מצטרף ליעל פוליאקוב, מעין אדם, ליהי טולדנו ועוד
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה בישראל היום, גיא זוארץ, בעלה של יעל בר זוהר ומגיש 'האח הגדול' ו'הישרדות' ברשת 13 בדרך לסדרת הדוקו ריאליטי של ״מחוברים״, זאת בפעם הראשונה בחייו.
על פי הדיווח בימים אלה נמשכים הליהוקים לעונה החדשה של הדוקו-ריאליטי בהוט, כאשר ב״ישראל היום״ פורסם כי זוארץ צפוי להיות אחד המשתתפים בעונה החדשה, בטח אחרי העונה האחרונה והסוערת של האח הגדול והאחיין ששכל בטבח הרצחני של חמאס במסיבת 'NOVA' ברעים. זוארץ מצטרף ליעל פוליאקוב, מעין אדם, ליהי טולדנו ועוד.
הליהוק שלו דומה לזל אדם, שבצל האבל על אחותה מפל אדם ז"ל, שנרצחה בטבח הנורא במסיבת NOVA ברעים, אחותה אשת התקשורת תכנס לריאליטי נוסף ותשתתף בעונה החדשה של הסדרה "מחוברים".
על פי הדיווח, אדם כבר קיבלה את המצלמה שכבר עכשיו, כשהיא בחודש האבל על אחותה, שתתעד חייה בצל הטרגדיה הנוראית שחוותה עם משפחתה. אדם שיתפה: "מקווה שאוכל לשקף את החיים של המשפחות השכולות בצורה הכי מכובדת וחברת. זו תהיה זכות גדולה".

רק לפני כמה חודשים השתתפה עם אמה במטבח המנצח VIP בקשת 12, כאשר בימים רגועים יותר היא כתבה: "שבועות ספורים אחרי הלידה והגשמת החלום שלי - התייצבתי במטבח המנצח להגשים את החלום של אמא שלי. אין הר שלא אטפס עליו עבורה ואין נהר שלא אחצה".
עוד היא סיפרה אז: "האמנתי שזה קטן עלי, אבל קיבלתי בום גדול לפרצוף. החיים הם לא מה שהכרתי קודם, וזה היה קשה באופן שלא צפיתי. התפרקתי שם כמעט בכל יום. עוד לא החלמתי מהלידה, הנקתי ושאבתי בכל פעם שהמצלמה לא עלי, השיחות בשולחן היו קשות לי תחת השפעת הורמונים יותר מהרגיל, המצפון על תבור שבחדר לידי, והמטבח…. אלוהים מה שקרה במטבח. מצד אחד קשה לי שתראו אותי ככה ומצד שני אולי זה יזכיר פה לכולן, אין קשר בין קשה - לאפשרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה