תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 נחשף במילואים: "יורים כמויות של פגזים"

כתב חדשות 12, עמרי מניב, משרת במילואים בגדוד 404 ועבר, באופן חד פעמי, לעמדת המרואיין: "אווירה טובה, ממש נהנים. יורים פה כמויות של פגזים שלא ירינו אף פעם, מלא פגזים. כולם בהרבה מחויבות ועם מוטיבציה גבוהה"
תום נחום | 
עמרי מניב (צילום פייסבוק/עמרי מניב)
היום (ראשון) הגיע יומה ה-30 של מלחמת "חרבות ברזל", אחרי מתקפת הפתע האזרחית של חמאס על ישראל, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 ישראלים נפצעו במתקפה ולפחות 242 אנשים נחטפו ומוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה. כאשר לצד הלוחמים, נמצאים בחזית גם עיתונאים רבים שמסקרים כבר יותר מארבעה שבועות מהזירות הקשות ביותר, כאשר יש גם מי שנע על הקו בין עיתונאי לחייל, לדוגמת כתב חדשות 12, עמרי מניב, שמשרת במילואים בגדוד 404.
במהלך שידור מניב התראיין כמילואימניק לניצן שפירא ואמר כך על מצב הרוח עם חבריו לגדוד: "אווירה טובה, ממש נהנים, להיות בתור המרואיין זה קצת חדש. החבר׳ה עשו שפמים אז לא הייתה לי ברירה. הם כאן כבר מיום ראשון שאחרי השבת השחורה, אני הצטרפתי שבועיים אחרי. אחרי שראיתי את כולם עם שפמים נשברתי למרות שהבטחתי לעצמי שלעולם לא אעשה שפם. גם הייתה לנו חתונה פה אז בכלל היה שמח, באמת יורים פה כמויות של פגזים שלא ירינו אף פעם, מלא פגזים, ביקשו שלא נגיד בדיוק על מי ולאן, אבל יורים כמובן לעזה, הרבה אש, אש לחילוץ, אש ארטילריה. החבר׳ה באמת, בגלל הסיבה, בגלל שכולם יודעים בדיוק למה הם נמצאים פה, מה החשיבות ומה העניין אז כולם בהרבה מחויבות ועם מוטיבציה גבוהה". יונית לוי הגיבה לאחר החזרת השידור לאולפן ואמרה: "תודה רבה ניצן ותגיד לעמרי ולחברים שלו שישמרו על עצמם".

בתוך כך, רבים עושים מאמצים גדולים להרים את המורל הלאומי, בעוד כעת, הקומיקאי והסטנדאפיסט נועם אונגר, ניצל את ההזדמנות גם להרים את המורל הלאומי, ועל הדרך גם ככל הנראה להתחיל עם מגישת חדשות 12, עדי זריפי, בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות שלו.
בסרטון נצפית זריפי מדווחת 'איראן חושפת היום טיל בליסטי חדש', בעוד מיד לאחר מכן מופיע אונגר על המסך בלבוש שנראה של חייל מילואים, עם רצועת נשק בהצלב, תוך שהוא אומר: "איראן חושפת טיל בליסטי? תראי אותך! מה את עושה אחרי המהדורה?", בעוד הוא הוסיף וכתב: "מלחמה זה זמן טוב לתקוף", כאשר לנו רק נותר לתהות האם זריפי תיענה לחיזורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה