ויראלי

יונית לוי מספרת בכעס: "עינוי של ילדים, זה בסדר?"

לוי טענה בפודקאסט שלה באנגלית: "אי אפשר מבחינתכם פשוט לגנות את הדבר הזה? את העינוי של ילדים, את החטיפה של נשים, אי אפשר פשוט לומר שזה לא בסדר? איכשהו שדברים כאלה קורים לישראלים, או אם להגיד יותר מדויק ליהודים אז פתאום צריך לשים את זה בקונטקסט של 'כן, אבל"
מערכת ice |  2
יונית לוי (צילום קשת 12)
יונית לוי התייחסה גם היום (רביעי) לאירועי הזווועות ולרצחנות של חמאס בסגנון דאע"ש שביצעה טבח באנשי יישובי הדרום במסגרת בפודקאסט שלה עם ג'ונתן פרידלנד, Unholy, שצבר תאוצה והגיע עד כה למאות אלפי צפיות.
לוי אמרה בכעס גדול: "אי אפשר מבחינתכם פשוט לגנות את הדבר הזה? את העינוי של ילדים, את החטיפה של נשים, אי אפשר פשוט לומר שזה לא בסדר? איכשהו שדברים כאלה קורים לישראלים, או אם להגיד יותר מדויק ליהודים אז פתאום צריך לשים את זה בקונטקסט של 'כן, אבל, פתאום יש נימה מתנצלת במקרה או הטוב או במקרה הרע שראינו דברים נוראיים שנאמרו".
בפעם הקודמת לוי אמרה בין היתר: "זוהי לא עוד התכתשות בין ישראל ועזה, זהו רגע שיכול לקבוע אם אנחנו יכולים להתקיים כאן או לא. אם ייקרה אפילו פעם אחת ש-2000 מחבלים חצו את הגבול ורצחו ילדים לעיני הוריהם, זה יכול לקרות שוב, אלא אם כן משהו ייעשה".

לוי אמרה בתקיפות: "כשארצות הברית החליטה להשמיד את דאע"ש היא הרסה את הערים מוסול וא-רקה. האם העולם בטוח יותר כי דאע"ש הובסו? כן. האם אנשים חפים מפשע שילמו בחייהם באופן טרגי? כן. לארצות הברית לא הייתה מגבלת זמן לפעולה זו. לעומת זאת, תמיד יש שעון עצר כשמדובר בישראל".
על ההבחנה שישראל מקבלת: "יש לקחת את כל זה בחשבון כשאנשים מדברים על תגובה פרופרציונלית. 'ישראל צריכה להגיב תגובה פרופרציונלית'. מה זה אומר בדיוק? שעלינו לשלוח 3,000 איש לרצוח אזרחים? מה הכוונה ב'תגובה פרופרציונלית'? איך כל מדינה בעולם אמורה להתמודד עם סוג כזה של מפלצתיות?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יונית את אשמה לא פחות מהחמאס תחשבי טוב למה אני גם לא מבין איך את נרדמת בלילה איזה כוח יש לך המשיחים התריעו אתם צחקתם עליהם אמרתם שהם הזויים אז מי הזוי עכשיו
    סגור
  • אתה לא מתבייש, להשוות את יונית לוי לחמאס????
    בושה 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא למדת כלום מה 7 באוקטובר? חלAה
    סגור