תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 מחוזרת: "איראן חושפת טיל בליסטי? תראי אותך!"

הסטנדאפיסט נועם אונגר העלה סרטון הומוריסטי וספק 'התחיל' עם מגישת חדשות 12, עדי זריפי, כאשר לאחר קטע מהחדשות בו היא מדווחת על טיל בליסטי איראני אמר: "איראן חושפת טיל בליסטי? תראי אותך! מה את עושה אחרי המהדורה?"
תום נחום |  1
אולפן חדשות 12 על ההסלמה בדרום (צילום מסך: חדשות 12)
המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל מביא את יומה ה-28 של המלחמה בעזה לכדי שורת הישגים. אלפי מטרות נתקפו ומאות מחבלים הושמדו. היום (שישי) יעמוד בסימן ההתפתחות האפשרית בגזרת הצפון, כאשר חיזבאללה הגביר אמש את הירי לעבר הגליל. נאומו של המזכ"ל חסן נסראללה יקבע במידה רבה לאן מועדות פני המערכה בגזרה זו.
במערכת הביטחונית גובר החשש מפני הסלמה משמעותית בצפון, ולאחר הפיגוע אתמול עיניים נוספות נישאות גם לעבר הפלסטינים ביהודה ושומרון. בשעות הלילה דווח כי ‏כוחות צה"ל ביצעו עשרות מעצרים של פעילי טרור באזור, בפרט במחנה הפליטים בג'נין. בה בעת, הורחבה הפעילות הקרקעית ברצועה ונמשכו התקיפות האוויריות על מטרות חמאס.
בתוך כך, רבים עושים מאמצים גדולים להרים את המורל הלאומי, בעוד כעת, הקומיקאי והסטנדאפיסט נועם אונגר, ניצל את ההזדמנות גם להרים את המורל הלאומי, ועל הדרך גם ככל הנראה להתחיל עם מגישת חדשות 12, עדי זריפי, בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות שלו.
בסרטון נצפית זריפי מדווחת 'איראן חושפת היום טיל בליסטי חדש', בעוד מיד לאחר מכן מופיע אונגר על המסך בלבוש שנראה של חייל מילואים, עם רצועת נשק בהצלב, תוך שהוא אומר: "איראן חושפת טיל בליסטי? תראי אותך! מה את עושה אחרי המהדורה?", בעוד הוא הוסיף וכתב: "מלחמה זה זמן טוב לתקוף", כאשר לנו רק נותר לתהות האם זריפי תיענה לחיזורים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תהיתי גם איך קוראים לה
    וואו 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא אכן מהממת.
    סגור