תקשורת ומדיה

פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ' נגד נתניהו: "חרד לעתידו"

פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "כל ראשי הממשלה שהכרתי חרדו חרדה אמיתית לעתיד המדינה, בנימין נתניהו חרד וחרד תמיד לעתידו שלו ולעתיד משפחתו"
תום נחום |  3
נתניהו אמנון אברמוביץ (צילום פלאש 90)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (שני) ליומה ה-24. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, וכ-4,000 פצועים עדיין גודשים את בתי החולים ברחבי הארץ. בינתיים, ישראל ממשיכה במתקפה בזירה הצפונית שמרעישה בימים האחרונים וגם בגזרת יהודה ושומרון. בתוך כך, יש מי שעדיין עסוקים בחיפוש אחר אשמים במחדל שאיפשר את מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס, כאשר פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', הפנה פעם נוספת אצבע מאשימה לעברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע סערת הציוץ של ראש הממשלה.
אברמוביץ' תקף וטען בשידור כך: "אמרתי לא פעם, הכרתי כמה וכמה ראשי ממשלה, הם היו מהימין ומהמרכז, מהשמאל היה פה רק אחד, משה שרת, שלא הכרתי. כל ראשי הממשלה שהכרתי חרדו חרדה אמיתית לעתיד המדינה, בנימין נתניהו חרד וחרד תמיד לעתידו שלו ולעתיד משפחתו".
 
כל זאת לאחר הסערה ברשתות החברתיות סביב דיווח של חדשות 12 בשבוע שעבר על רקע התמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו מצביע על מפת המבצעים תוך שהוא אוחז חפץ מסוים, עליו אמר פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', כי 'נדמה לו שמדובר בסיגר', כאשר בהמשך התבררה האמת, שלא מדובר בסיגר אלא בפטיש עמו הצביע נתניהו על המפה במהלך התדרוך עם אנשי כוחות הביטחון.
מי שבחר לתקוף את אברמוביץ', שבהמשך טען שהוא לא אמר שמדובר בסיגר, הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שכתב בחשבון הטוויטר שלו כך: "ובכן, נתניהו מחזיק ביד פטיש. אבל קחו לכם כלל: ככל שמישהו מדבר יותר על "מכונת רעל", כך הוא עצמו מלא ומפיץ יותר רעל! עכשיו צפו, כי זה פשוט לא יאמן שהדברים האלה משודרים בטלויזיה שלנו, בערב שבת, תוך כדי לחימה".
 
הצייצן יוסי שחבר הגיב גם הוא לסערה סביב הטענות שהועלו במהלך שידור בחדשות 12 בסוף השבוע וכתב: "ערוץ 12 הוא ערוץ מתועב שמשרת את האויב. למה??? בבקשה. בתמונה למעלה הציגו כאילו נתניהו מחזיק בידו סיגר".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טיטינסקי
    אמנון 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברמו-בי'ץ נגד העולם האיש הזה סתם שונא את כולם
    סגור
  • 2.
    אמנון אברמוביץ
    סימה 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש לנו על מה להיצטער .זה על זה שנשארתה חיי ולא נישרפתה והפכתה לגוש גחל ..כמה חבל אבל אני אומרת שתהיי עוד הזדמנות ולא תצא מי זה אמן אמן ??????ערוץ אל מנאר 12 וערוץ אלגזירה .חבורת פושעים עללנים תיכח ד אינשאללה .תומכי דעאש
    סגור
  • 1.
    וואו איזה סקופ
    מריו 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברמוביץ נגד נתניהו . וואו גם אברמוביץ' נגד נתניהו? האיש שתמך לאורך כל הדרך בנתניהו יוצא נגדו? ... איכס כמה אתה עלוב נפש . לעולם לא אשכח איך עבד עליך יוסי וידר . ואתה היית בטוח שזה אהוד ברק . איך לקקת לו את התח... איך אתה לא מתבייש . הנה אני אומר את זה כאן ושכולם יזדעזעו . ההישרדות שלך גרמה וגורמת נזק בלתי הפיך למדינה .. שונא ישראל ושונא יהודים שלא חושבים כמוך .
    סגור