טלוויזיה

תעשיית הטלוויזיה במשבר: אלו התכניות שבוטלו בעקבות המצב הביטחוני

בעקבות המלחמה והמצב הביטחוני בארץ, תעשיית הטלוויזיה והבידור נאלצה להקפיא את צילומי כל העונות החדשות של התוכניות המצליחות ביותר בערוצים השונים. הנה הרשימה של כל ההפקות שעצרו את הצילומים
מערכת ice |  2
טלוויזיה (צילום shutterstock)
אנו נמצאים כעת ביומה ה-16 של מלחמת חרבות וברזל וכבר שבועיים שערוצי הטלוויזיה משדרים רק מהדורות חדשות מסביב לשעון. על פי דיווח של ערן סויסה, רוב הערוצים נאלצו לעצור את הצילומים של ההפקות של התוכניות המצליחות ביותר שלהם. 
בקשת 12 נאלצו לעצור את הצילומים של: "מאסטר שף", "מונית הכסף", הסדרה החדשה של חנוך דאום, "המטבח המנצח VIP" והפקות נוספות שנמצאות בפיתוח. כפי שפורסם אתמול  "הכוכב הבא לאירוויזיון" צפויה להצטלם ולעלות בקרוב בגרסה מותאמת למצב.
גם ברשת 13 נאלצו לעצור את ההפקות הגדולות שלה וכעת הצילומים של העונה החדשה של הישרדות אשר היו אמורים לצאת לדרך בנובמבר נדחו עד להודעה חדשה כאשר המצב הבטחוני יוכל לאפשר את זה.
כמו כן, ריאליטי הכישרונות "סטאר אקדמי" וצילומי "משחקי השף" אשר היו אמורים להצטלם ברבעון הראשון של השנה נדחו והמועד החדש ייקבע על פי האופן שבו יושפע לוח השידורים מן המצב הבטחוני. 
צילומי הריאליטי "הגולדשטיינים" של yes נמשכים כרגיל, תוך התייחסות למצב, וצילומי העונה החדשה של "גולסטאר" של HOT בחו"ל יתקיימו כמתוכנן וייצאו לדרך ביום שני. בכאן 11 הפסיקו צילומי דוקו על ההתנתקות, המירוץ לדירה עם שאול אמסטרדמסקי, היהודים באים, מרחב יאפא.  כמו כן, נדחו גם: המפקדת, סדרות דוקו על המשטרה, הסרט ״הגפרור״, סדרת דוקו על היפ הופ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגל המלך פטריוט
    ניסים 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    טוב מאוד מי יתן שתפסידו גם אחרי המילחמה ערוצי הרשע 12ו13 שלא תיזכו לנחת ושתפטרו את כולם ואמן שיסגרו לכם ל30שנה רק ער 14 הם הפנים האמיתים של ישראל
    סגור
  • 1.
    ערוצי התבהלה
    דליה 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טוב מאד שיקרסו ערצי התבהלה הן אחריאיות על הצרה שנפלה עלינו
    סגור