קריירה ולימודים

בעקבות תמיכתה בחמאס: גרטה טונברג הוצאה מחומרי הלימוד בישראל

לאחר שפעילת האקלים השוודית גרטה טונברג, הביעה את תמיכתה בעזה, משרד החינוך הודיע כי הוחלט להוציא את דמותה מחומרי הלימודי שמופקים על ידיו ומסר: "עמדה זו פוסלת אותה מלהיות מודל חינוכי וערכי והיא איננה זכאית יותר לשמש כמודל להשראה וחינוך לתלמידי ישראל"
מערכת ice |  1
גרטה טונברג (צילום צילום מסך טוויטר)
כזכור, פעילת האקלים השבדית גרטה טונברג עוררה בסוף השבוע האחרון סערה ברשת, לאחר שפרסמה ציוץ ב-X (טוויטר לשעבר) ובו הצהירה שהיא "עומדת לצד עזה". טונברג, ששמה הוזכר לא פעם כמועמדת לפרס נובל לשלום, לא התייחסה כלל לכל הנרצחים והנופלים במתקפת הטרור הרצחנית של חבלי חמאס.
בעקבות הפרסום של טונברג שבו הביעה את תמיכתה בארגון חמאס ובפלסטינים, משרד החינוך הודיע היום (ראשון) כי החליט להוציא את דמותה מספרי הלימוד שהופקו על ידיו.
בהודעת משרד החינוך נכתב כי: "חמאס הוא ארגון טרור שטבח ורצח 1,400 ישראלים חפים מפשע ובהם ילדים, נשים וקשישים וחטף מעל 200 לעזה. עמדה זו פוסלת אותה מלהיות מודל חינוכי וערכי והיא איננה זכאית יותר לשמש כמודל להשראה וחינוך לתלמידי ישראל".
בציוץ שפורסם ביום שישי, מופיעה טונברג ביחד עם עוד שלוש צעירות אשר אחת מהן אף אוחזת בדגל פלסטין. טנברג כתבה בציוץ שהעלתה: "היום אנחנו מציגים סולידריות עם פלסטין ועזה. העולם צריך לדבר ולקרוא להפסקת אש מיידית, לצדק ולחופש לפלסטינים ולכל האזרחים שנפגעו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי...
    אסף 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו לי, אתם שם במשרד החינוך...אתם מטומטמים??? הילדה הסהרורית סכיזופרנית הזו,עליה ילדי לומדים????? אם הייתי יודע, שר החינוך היה חוטף ממני כאפה .גם עכשיו אפשר רטרואקטיבית!
    סגור