תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מודה: "יש לי אחריות למצב אליו הגענו"

שי גולדן, מגיש ערוץ 14, העלה פוסט בו טען כי גם לו יש אחריות למצב אליו הגענו: "זו אינה העת להתכחש לאמת ולתוצאות פעולותינו. זו העת להכרה באמת ולחלקו של כל אחד מאתנו בדברים. וזה נכון לכולם, מראש הממשלה ומטה"
מערכת ice |  8
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
היום (ראשון) החל יומה ה-16 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד משרד הבריאות הודיע עד כה על למעלה מ-5,000 פצועים שפונו לבתי החולים השונים בעקבות המלחמה, ולפחות 212 חטופים שנמצאים שבויים בידי החמאס בעזה.
מתקפת הפתע הרצחנית על ישראל הגיעה על רקע הפילוג המטורף בעם שהגיע על רקע הרפורמה המשפטית שקידמה הקואליציה, בראשה יריב לוין, שמחה רוטמן ובנימין נתניהו, שהוזהר לא פעם ולא פעמיים על ידי ראשי מערכת הביטחון כי אנחנו נמצאים במצב קשה מאוד, אך לא עשה דבר כדי למנוע זאת.
למרות זאת, מי שלקחו את האחריות על מתקפת הפתע של החמאס הם כמעט כל ראשי מערכת הביטחון והשב"כ, מספר חברי כנסת ושרים, אך ראש הממשלה עדיין לא לקח אחריות על המצב במדינה שאותתה הוא מוביל ועליה הוא האחראי, כפי רוב אזרחי ישראל דורשים ממנו וזקוקים לו ברגעים אלה.
מי שעוד לקח אחריות על המצב הוא שי גולדן, מגיש ערוץ 14, שהעלה פוסט לחשבון הפייסבוק שלו בו הוא כתב: "אחריות. לאומית ואישית. זה המינימום הנדרש בעת הזו. וכל מי שמנסה לחמוק ממנה כעת אינו ראוי ממילא לזכות בעתיד לאמון ולאחריות על שום דבר, מהסיבה שבהתייצב הרגע בו יהיה עליו לקחת אחריות - הוא ימשוך בכתפיו בהשתוממות ויגיד: ״אני? מה אתם רוצים ממני? זו אחריות של מישהו אחר״.
"וזה נכון לכולם, מראש הממשלה ומטה, דרך כל השרים וכל הגנרלים, עד אחרון האזרחים. כל אחד אחראי בדרכו למצב אליו הגענו כולנו. ומי שאינו מסוגל לקחת אחריות על שום פעולה שביצע, ממילא דעתו על אחריותם של אחרים אינה שווה כלום. האחריות מתחילה בי. רק אחר-כך בזולת. וכן, גם לי יש אחריות למצב אליו הגענו. ואינני מתכוון להתכחש לה, או לסרב לתקן את שגיאותיי, מתוך הכרה בהן".
"זו אינה העת להתכחש לאמת ולתוצאות פעולותינו. זו העת להכרה באמת ולחלקו של כל אחד מאתנו בדברים, שכן הכרה זו היא התנאי הראשון ממש לתחילתו של תיקון. אז מי שאינו רואה שום פגם במעשיו, מוטב שלא ישיא לאיש עצות כיצד עליו לתקן את שגיאותיו, או כיצד יש לתקן את הדברים באופן כללי. ובטח ובטח שאוי לו אם יתבע מאחרים לקחת אחריות על מעשיהם. קצת יושרה לא הרגה אף אחד. למעשה: היא כנראה תציל חיים מפני האסון הבא".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שי לוקח אחריות על המתקפה
    מיכאל 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שי לקחת אחריות זה לו להמשיך לנשום תתאבד ותן דוגמא לאחריות ! לא יתכן שעושים עלינו סבב כול מי שטועה !
    סגור
  • 6.
    שי לא מבינים ושאר השדרנים של ערוץ 14 לא מבינים
    תום 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה לא משנה כמה תכו על חטא ותקראו לאחדות בגלל מה שקרה, אתם תיענשו, העם יעניש אתכם על הניסיון שלכם לפלג ולקטב והכול בשביל ביבי. שיקרתם במודע כמו שאמר אחד לפני כמה ימים, או שאתם פשוט הייתם מוכנים למכור את המדינה בשביל האידיאולוגיה...שי,אם אתה רואה את זה, עדיף כבר שתארוז למדינת יהודה, אזרחי ישראל לא יוותרו לך או לכם. אתה רואה את היחס שיש עכשיו לחרדים..ולמתנחלים..ואיך כולם מדברים על הממשלה..ועל ביבי..זה יגיע אליכם, זה יגיע אליך. אתה תיפגע, ובצדק
    סגור
  • 5.
    אז תעבור מערוץ 14 לכלי תקשורת
    ד. 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נורמלי. כך לא תהיה חלק משופרות נתניהו.
    סגור
  • 4.
    אמר הרבה מבלי להגיד כלום (ל"ת)
    נועה 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • דיבר לקח אחריות אבל מה ההפללה?
    מיכאל 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה השמאל שלא עובר שלם לימין ! סליחה אסור להגיד ככה היום ! ככה כשבוגד עובר צד אסור להאמין לו !
    סגור
  • 3.
    אל תאשים אחרים.אתה צרחתה כמו תרנגול שחוט נגד המחאה הצוד
    קלימי 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הצודקת ,שיקרתם,סילפתם, היסתתם,והגנתם על המנוול והכושל,צריך למחוק את הערוץ שלכם - 14.כולכם אומרים אותו דף מסרים,אפשר ליעל את הערוץ ולשים דחליל במקום סגן המסיתים במדינה מגל
    סגור
  • 2.
    עדיין לא מבין מה הקשר של הרפורמה
    לבדני 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המשפטית למצב של צהל. אתם הייתם "חייבים להכניס" את השטות הזאת - ללא ההסטה של המחאה דבר לא היה קורה. שי גולדין לוקח אחריות לא יודע על מה - אני מכבד אותו על כך. אני עדיין בדעה שהשבג בחברה שנגרם על ידי המחאה וההסטה - ההודעה - "שלנתניהו לא יהיה צבא בספטמבר" ???? והחמאס שמע ראה והפנים אבל אף אחד לא אמר כלום.אחד מהמארגנים נזעק לאחר הידיעה של צבי יחזקאלי שבחקירת איש חמאס הוא אמר שהמצב בארץ היה אחד מהגורמים לפתיחת המלחמה - אותו "פעיל במחאה" נזעק להגיב שזה "לא נכון" זה הדבר היחיד שהוא נזעק עליו. וכעת כולם ממתינים שנתניהו יקח אחריות ואז מה? כולם ירגעו? להפך - איזו עמותה בשם עצמה תגיש תביעה להוציאאת נתניהו לניבצרות והעובדה "הוא לקח אחריות" והשפגץ עם פרצופים של 9 באב ידון ויתברבר בנושא - יש במחאה כאלו שעוד לכ נרגעו וממשיכים לטרלל. היכן הלשעברים ? היכן כל האחמים ? השיקמות ?? שקט ודממה !!!!!
    סגור
  • 1.
    מה אתה רוצה שי??
    מגלובה 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שתוק קצת יא חפרן
    סגור