תקשורת ומדיה

איילה חסון תתבע את העיתונאי? "שקרן, מפרסם פייק ניוז"

מגישת כאן 11, העיתונאית הוותיקה איילה חסון, הגיבה בזעם לטענותיו של העיתונאי אורי משגב לפיו היא תופיע בנובמבר בקרוז על ספינת תענוגות של עשירי יהדות פלורידה: "אורי משגב שקרן מפרסם עליי ולא בפעם הראשונה פייק ניוז. שקרן"
תום נחום |  1
איילה חסון (צילום מיכה לובטון, shutterstock)
איילה חסון מובכת על ידי אורי משגב, שעמוד הפייסבוק שלו הפך לכלי דיווח על כל צעד ושעל של בנימין נתניהו ושל משפחתו. משגב התייחס בעקיפין אליהם דרך מגישת כאן 11 אילה חסון, מי שנחשבת לעיתונאית הבכירה של תאגיד השידור כאן 11 וגם בעלת השכר הגבוה ביותר שם. כאשר כעת, חסון הגיבה בזעם גדול לפרסום של משגב והגדירה אותו כ'פייק ניוז'.
בציוץ שהעלתה בנושא הפוסט המדובר אותו העלה משגב, מיוזמי מחאת 'הדגלים השחורים' ואחד ממגישי 'מבקרי המדינה' בערוץ הכנסת, חסון כתבה כך: "אורי משגב שקרן מפרסם עליי ולא בפעם הראשונה פייק ניוז. שקרן".
 
משגב פתח את הפוסט שלו וחשף: "תראו אני יודע שבשבוע הראשון של נובמבר איילה חסון עסוקה כי היא מופיעה בקרוז על ספינת תענוגות של עשירי יהדות פלורידה. עיני לא צרה. למרות שעם משכורת של 50 אלף שקלים בחודש מהתאגיד אני לא בטוח שהיא חייבת לחלטר בקרוזים כאלה. אין שם ערך עיתונאי".

עוד הוסיף משגב: "אבל יש מצב שעד הרמת העוגן יהיה איזה תחקיר נוקב על ממשלת נתניהו המעופפת ששברה מזמן כל שיא/שפל אפשרי? בממשלה הקודמת היה לה עניין רב בבזבוז כספי ציבור. נמתין בסבלנות. אעדכן".
כזכור, נחשף שחסון היא בעלת השכר הגבוה ביותר בתאגיד השידור הציבור עם 49,600 שקל לחודש, כמעט 600 אלף שקל לשנה, שמגיעים מכספי משלם המסים, אחת המשרות הציבוריות עם השכר הגבוה ביותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי ישללו תעודת עיתונאי לשקרן הזה
    מופז 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זו כבר לא פעם ראשונה שהבולשביק השקרן הזה מפרבדהארץ מפרסם שקרים וחצאי אמיתית בשם דעותיו הפוליטיות. הגיע הזמן שישלם מחיר לשלול ממנו את תעודת העיתונאי בדחיפות אין מקום לשקרנים מדיחים בתקשורת שלנו
    סגור