משפט

הפרשה המטלטלת שחשפה איילה חסון מסתבכת: המשטרה בחקירה מפתיעה

עורכת הדין הילה יחזקאל, שהייתה זו שהתלוננה נגד יושב ראש לשכת עורכי הדין, נחקרה ביום חמישי האחרון ביחידה הארצית לחקירות הונאה בחשד לעבירה על חוק הסרטונים, משום שהעבירה את הסרטון בו חשף את עצמו מולה, הלאה
מערכת ice |  4
אבי חימי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
על פי פרסום ראשון אמש (שבת) של גיא פלג בחדשות 12, בהמשך לחשיפה המטלטלת של אילה חסון עוד כשהגישה בחדשות 13 על עורך הדין אבי חימי שחשף עצמו בפני מתמחה, עורכת הדין הילה יחזקאל, שהייתה זו שהתלוננה נגד יושב ראש לשכת עורכי הדין, נחקרה ביום חמישי האחרון ביחידה הארצית לחקירות הונאה בחשד לעבירה על חוק הסרטונים, משום שהעבירה את הסרטון בו חשף את עצמו מולה, הלאה.
המשטרה חושדת שחרף הגרסה הראשונית שמסרה, היא לא באמת העבירה לעו"ד עדי כרמלי את התמונה כדי להתייעץ איתו משפטית משום שהוא חבר שלה, בריאיון שנתנה ל"מהדורה המרכזית", טענה נגד חימי כי הדף אותה בעוצמה לתא שירותים שם הוא פגע בה מינית לכאורה.

על אף שהסבירה כי היו מיודדים, היא הסבירה כי בניגוד לדבריו היא לא הייתה איתו במערכת יחסים רומנטית. לאחר שסירבה להתלונן נגדו, היא הגישה בהמשך תלונה נגדו למשטרה שם נפתחה חקירה נגדו בחשד להפרת אמונים ועבירת מין.
חימי התלונן במשטרה נגד עו"ד יחזקאל ולדבריו הפגיעה נוצרה בעקבות הפצת הסרטון המדובר שהביא להתפטרותו מתפקידו כיו"ר לשכת עורכי הדין, כשכעת הוא כבר אינו נמצא בנוף כמה חודשים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא הבנו גרסתה לא תיקנית? מה הפלא? (ל"ת)
    חסון את ציון 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    אני מאמין
    אנטון 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אני מאמין לאילה חסון אשה עם ראש על הכתפים ועוד האמת תצא לאור תהיה חזקה אילה והסמאול לא ינצח
    סגור
  • 2.
    בסוף עוד יתברר שהמתלוננת היא העברייניתי
    ישראל ישראלי 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    נראה שמי שביצע עבירה כאן היא הגברת ולא הגבר. נראה שהיא פיתתה אותו לעשות את מה שעשהכנראה כדי שתוכל לצלם אותו ולהשתמש בצילומים. יתכן והיא פעלה בשירות גורמים פוליטיים מסויימים.
    סגור
  • 1.
    במה השינוי דחימי תובע אותה כי בגלל מעשיה יצא
    א.א.חיפה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הנוף???? הכל מקרה . המקרה שעשה נורא. ולא יהפכו את הקערה על פיה שפתאום נוספו המסכן. תגידו מתי יהיה צדק בישראל הן אגם יוצא ערום מול מי שחשב "חברה, שלו. האם התנהגותו פתאום מקובלת לציבור ועוד בעבודתו משרד עורכי דין האמת כולם איבדו את שיקול דעת את שפיות דעתם
    סגור