טלוויזיה

רותם סלע החליפה את אסי עזר? הזוגיות החדשה נחשפת

רותם סלע תפיק ותיצור יחד עם ליאור רז ואבי יששכרוף סדרה חדשה בנטפליקס בה יככבו היא ורז. כל הפרטים על הפרויקט הבינלאומי של השניים
שירה יום טוב | 
גוף שלישי (צילום יחצ קשת 12)
רותם סלע בדרך לפרויקט בינלאומי זוגי בענקית התוכן נטפליקס, כשאת הפרויקט יוביל יחד איתה לא אחר מכוכב ויוצר פאודה ליאור רז. רז עצמו כבר רשם דריסת רגל משמעותית בנטפליקס עם מכירת פאודה לשירותי התוכן, וכן עם דרמת הפשע "פגע וברח" של נטפליקס שנמנה בין יוצריה, וגם בה משחק תפקיד ראשי.
לפי פרסום של רן בוקר, השניים יובילו סדרה בסגנון דוקומנטרי ותצולם במדינות שונות, ביניהן מדינות עולם שלישי, ובמהלך הצילומים יתמודדו עם אתגרי המקומות בהם יבקרו. השניים הם גם מפיקי ויוצרי הסדרה לצד אבי יששכרוף, ובמילים אחרות - הצגה של שני אנשים ויששכרוף.
שיתוף הפעולה המקצועי הראשון הבולט בין השניים, התרחש בתחילת השנה בסדרת הדרמה "גוף שלישי", בה שיחקו זה לצד זה. מה שמעניין זה קווי ההקבלה בין הסדרה למציאות כשגם בסדרה נרקם שיתוף פעולה מקצועי בין השניים.
רז עצמו מגיע להפקה הזאת כשלצידו אבי יששכרוף עימו הוביל את סדרות הדרמה המוכרות תחת שמו. דווקא רותם שבדרך כלל צמודה לאסי עזר בתפקידיה הטלוויזיונים בביצוע ראשון כשהיא בצמד חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה