טלוויזיה

פאולה רוזנברג אופטימית: "לא נכחד כל כך מהר"

מגישת קשת 12 התייחסה לעימותים שפרצו אמש בכיכר דיזנגוף בתל אביב בין מתפללים למפגינים שהגיעו למקום למחות. בעקבות קיום תפילות יום כיפור בהפרדה בין גברים לנשים במרחב הציבורי, זאת למרות צו בג"ץ שאסר על כך
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)

העימותים שפרצו אמש לאחר תחילת תפילת יום הכיפורים בין מפגינים למתפללים בכיכר דיזנגוף ממשיכים להעסיק את אנשי התקשורת והפוליטיקאים המביעים את דעתם על המצב. הפעם הייתה זו מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג שהתייחסה בעמוד האינסטגרם שלה לאירועים שקרו ביום הקדוש ביותר לעם היהודי.

"ביום כיפור זה קיבלנו שיעור בסיסי וחשוב, בהצבת גבולות בריאים למען הרווחה הנפשית והפיזית של הציבור הליברלי בישראל, אלה עיקרי השיעור" החלה רוזנברג את דבריה: "להתחשב ברגשות ובצרכים של האחר, אין הכוונה להסכים ולומר כן, לכל מה שהצד השני מבקש או רוצה. איך מזהים שלקבוצה או אדם אין גבולות בריאים? אם ההתנהגות של הקבוצה או אדם מקריבה את הערכים כדי לרצות מישהו אחר או קבוצה אחרת".

פאולה המשיכה: "התחשבות ללא גבולות היא מסוכנת ועלולה להוביל לפגיעה בצד המתחשב שלא מצליח לזהות מתי ההתחשבות הופכת למחיקה עצמית. במדינת ישראל יש ליברלים אמיצים ואמיצות. במוצאי יום הכיפורים הזה אני יותר אופטימית, לא ניכחד כל כך מהר. שתהיה שנה טובה לכל הצדיקים והצדיקות".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד ארגנטינאית מופרעת שרוצה בלגן
    יוסי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד מתי שמנה רעה וארגנטינאית מבדיחה עד מתי
    סגור
  • 1.
    לא מעניין
    נורית 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש לא מעניין מה שהיא כותבת
    סגור