טלוויזיה

המנחה האהובה בווידוי מצמרר: "גילו לי סרטן העור"

ירדן ויזל חושפת: "לקח לי זמן להבין שמעכשיו זה איתי לכל החיים, אבל אחרי שהסרתי את הנקודה ואני תחת מעקב קבוע על נקודות נוספות, החלטתי שאני חייבת לשתף כדי לעלות מודעות ולגרום אפילו למישהי אחת לשנות הרגלים. בכנות? אני מתביישת בכל הפעמים שישבתי שעות בשמש, מתביישת שעשיתי מיטות שיזוף בלי הבנה של הסיכונים"
מערכת ice |  22
ירדן ויזל ותום באום (צילום יחצ רשת)
השחקנית והמנחה של רשת 13, ירדן ויזל, ישבה לראיון למאקו סוף השבוע, בו היא משתפת לראשונה שגילו לה סרטן עור שנגרם מחשיפה לשמש ומיטות שיזוף בהן אהבה לשהות שעות ארוכות.
ויזל הסבירה: "הרגשתי בושה, אין לי מילה אחרת, על כל הפעמים שגמרתי את העור שלי. אני לא יודעת אפילו לאמוד את כמות מיטות השיזוף שאני עשיתי בחיי. לפני ימי צילום, לפני החתונה, לפני המקווה. כשהכרתי את בעלי ורציתי להיות יפה, כי זה היה בחורף".

עוד הסבירה בראיון למאקו: "אמא'לה, הייתי שוכבת בשמש עם שמן ומתה להגיע הביתה ושיהיה לי את האדום בלחיים. הייתי מתרגשת מהפס של השיזוף. את רוצה להיראות טוב, וגם כאילו, למה לא? אני מתביישת. זה מביך אותי שהייתי עושה כל כך הרבה מיטות שיזוף".
באינסטגרם שלה, חשפה ויזל את הכל: "אתם רואים: שרשרת לב. אני רואה: נקודה אחת ששינתה לי את החיים. היום פורסם ראיון שלי למגזין מאקו סופ"ש עם אפרת וכטל הרגישה והמוכשרת. אחרי שדיברנו על העשייה, הזוגיות והחיים עצמם, החלטתי לשתף במשהו שאני שומרת הרבה זמן לעצמי. לפני ארבעה חודשים העולם שלי התהפך. מבדיקה שגרתית של נקודות חן וזיהוי של נקודה אחת חשודה, גילו לי תאי סרטן עור, וזה מבהיל כמו שזה נשמע. שאלתי את הרופאה אולי 6 פעמים אם זה באמת סרטן כי פשוט לא הצלחתי לקלוט את המילים, ואני לא אשכח את השיחה שלי עם פלג וההורים שלי שאני בוכה בהסטריה וצריכה להגיד להם שגילו לי סוג של סרטן עור".
עוד סיפרה: "לקח לי זמן להבין שמעכשיו זה איתי לכל החיים, אבל אחרי שהסרתי את הנקודה ואני תחת מעקב קבוע על נקודות נוספות, החלטתי שאני חייבת לשתף כדי לעלות מודעות ולגרום אפילו למישהי אחת לשנות הרגלים. בכנות? אני מתביישת בכל הפעמים שישבתי שעות בשמש, מתביישת שעשיתי מיטות שיזוף בלי הבנה של הסיכונים וצחקתי על המונח ‘חכם בשמש׳. ידעתי כמה שהקרינה לא בריאה לעור, ידעתי שזה מסרטן, אבל לא האמנתי שיש סיכוי שזה יקרה לי.
 
ויזל המשיכה: "אני לא מאחלת לאף אחד להרגיש מה שאני הרגשתי בתקופה האחרונה, הרגשתי בושה על כל הפעמים שגמרתי את העור שלי. אני לא יודעת אפילו לאמוד את כמות מיטות השיזוף שאני עשיתי בחיי. לפני ימי צילום, לפני החתונה, לפני המקווה. אני מבקשת מכל מי שקורא/ת את המילים האלו לקבוע תור *היום* לרופא עור לבדיקת נקודות חן ולהעביר הלאה לאנשים שחשובים לו. אל תזניחו את הבדיקה הזו כי היא מצילה חיים. לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם לא הייתי מסירה את הנקודה הזו בזמן ונכנסת למעקב".
לסיום היא ביקשה: "אל תתקרבו למיטות שיזוף. זה הדבר הכי לא בריא שתוכלו לעשות לעור שלכם.כי אין שיזוף שהוא טוב ובריא. תדאגו להיות בשעות הנכונות בשמש. תחדשו מריחה. זו לא סתם סיסמא. בשאר התמונות: אני בטיפשותי במיטת שיזוף ונשרפת בשמש. בשורות טובות ורק בריאות אמן".
תגובות לכתבה(22):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    תל-אביב
    מירית 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה יקירה,תיזהרו מהשמש זו עובדה.
    סגור
  • 15.
    ויזל
    גגג 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רפואה שלמה חבל שגם במקרה זה יש רעים ורשעים
    סגור
  • 14.
    סרטן העור
    אא 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם לי. רק עליי לא שמעו....
    סגור
  • 13.
    טפש
    חבצלת 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראשית אאחל בריאות לירדן. ושנית - לא אחסוך ממנה את שבט לדוני. את טיפשה. מה חשבת לעצמך? ידעת שזה מסוכן, וחשבת שלא יגיע אלייך... מה, את בת-אלים? מיוחדת? פריבילגית? מאחלת לך בריאות הגוף ותבונה בראש. איזהו החכם - הרואה את המןלד.
    סגור
  • 12.
    אוי
    אחד מבני העם 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תגידי. תודה שלא בשד
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    סרטן העור
    הציוני 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק בריאות!
    סגור
  • 10.
    תקשיבו לרופאים, לא לרבנים כי:
    לילי 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אפשר ללכת חשוף (לא מוגזם כמובן) בשעות הערב. מזה לא מקבלים סרטן....
    סגור
  • 9.
    אהובה?
    אלכס 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מכיר אותה,לא יודע מי היא,אז איך היא אהובה? מצאתם לעצמכם ביטוי סתמי חוזרים עליו כמו תוכים עד שלא בא לקרוא בכלל.
    סגור
  • 8.
    מה לא ידוע בסיכונים של השמש ?
    מעיין 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי הבנה בסיכונים ? זה לא ברור מספיק שהשמש יכולה לגרום לסרטן ? שמכונת שיזוף זה מסוכן ? שעם השנים העור יכול להפוך למקומט ומזעזע בגלל חשיפה לשמש . משנולדתי יש פרסומות ופירסומים על סכנות השמש .. נו באמת ! רק בריאות
    סגור
  • 7.
    אוי אוי אוי גם אני נדבקתי במנדבושקס מסקנה לא לשכב עם יש (ל"ת)
    דון חרמן 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    הזהירו אותכן
    המלאך 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנות ישראל היקרות. קיבלתן הזהרות פעם אחר פעם חזור והזהור בכך שכדאי שתפסיקו עם השיזוף המלאכותי בצבע חום קקי, כי זה מגעיל ורואים שזה לא אמיתי. הוזהרתן לא פעם ולא פעמיים הגם ששיזוף מלאכותי מאוד מסרטן. בנוסף לכל אלה, למה לכן מלכתחילה להשתזף כאשר יש לכן צבע טבעי שהוא יפייפה, ולמה אתן באמת חושבות שצבע חום קקי או סתם צבע כהה מושך יותר מצבע בהיר. בקיצור תבינו בנות ישראל היקרות והיפות שהטרנד החדש הזה שלכן יעלה ביוקר וזו רק ההתחלה של גלי התביעות שיגיעו בעקבות חשיפות נוספות.
    סגור
  • 5.
    החיסון של פייזר הביא סרטן עור גם לבן זוגי (ל"ת)
    הוא לא נחשף לשמש 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    אני עם סרטן העור בגלל שהיה בשמש
    חיפאית 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כ 20 שנה.חייבת!!! לעשות ביקורת לגוף כל ח י שנה. ואם מוצאים נקודה מסויימת מוציאים בניתוח קל ולביופסיה...מצאו כבר כ 20 גידולים סרטניים. אם מוציאים אז אז אין בעייה.ממשיכים את החיים. אבל..חייבים להיות מעקב. מאחלת לך שלמות של בריאות שנה טובה
    סגור
  • 3.
    כמו שאומרים צוחק מי שצוחק אחרון. יש פתרון לסרטן העור
    הגיון 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרוח שמן קנביס על האזור הבעייתי בעור.
    סגור
  • 2.
    בושה של כתבה
    אביבה 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחלקה או קולגות באיכילוב מלאה באנשים חולי סרטן שאף אחד לא סופר ולא עושים עליהם כתבה תתבישו לעשות על מישהי כזאת כתבה למה מי היא בכלל?? למה לא תראו אנשים מעיירות פיתוח חולי סרטן? את ככ לא מעניינת ופשוט לא מעניין המחלה שלך בושה לך
    סגור
  • צודקת (ל"ת)
    חבצלר 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אל תקשיבו לרופאים ולרבנים
    טמבל 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 22
    תלכו חשופות בשמש. כמה שיותר, יותר טוב. סעו באוטובוס במכנסיים קצרצרות, גופיה , וגם סתם בגדי ים. אל תתרגשו מהערות של נהגים ונוסעים. לכל אחת מותר ללכת איך שבא לה. אסור להעיר לכן. אתם יותר חכמות מכולם. תקבלו תמיכה מחברות כנסת ושדרניות בטלוויזיה. אולי אפילו ראיון מפרגן. תיהפכו לכוכבות !!! אה, והסרטן עור? אל תאמינו. העיקר שתיהנו.
    סגור
  • אתה באמת טמבל (ל"ת)
    קוראת 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מאמינה בעשרת הדברות מאת ה' בלבד
    לטמבל בתגובה הראשונה 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא חובה להתכסות מכף רגל עד ראש כדי להמנע מסרטן העור. זה עניין של שהייה רבה בשמש. אין קשר בין דת לסרטן העור. הרי אפשר ללכת חשופים השעות הערב. אז תחיו את החיים שלכם המכורבלים ושחררו אותנו לנפשנו.....
    סגור
  • אפשר ללכת חשופות כמה שרוצות
    אני 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    12 6
    רק לשים קרם הגנה ואם לא הבנת את זה... יש לך בעיה רצינית בהבנת המסר שלה
    סגור
  • תשובה לדאבוני בלי שכל. (ל"ת)
    חיפאית. 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • את לא הבנת,קרם הגנה לא חוסם במאה אחוז.
    אתרה 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבוש ארוך,קרם הגנה,ולא לשהות בשמש.וזה לא קשור לדת
    סגור