משפט

בלגן בגמר האח הגדול: מגישת רשת 13 הייתה נתונה לסכנה?

הסטוקר שהטריד את לירון ויצמן לפני כחודש נעצר ושוחרר במהרה, אך מסתבר כי הוא הגיע למתחם נווה אילן, ובמשטרה קיבלו אינדקציה לגבי הסגת הגבול שלו ועדכנו את ההפקה והמאבטחים שתפסו אותו בזמן אמת כשהוא מנסה לחדור לאירוע תחת זהות בדויה
מערכת ice |  2
לירון ויצמן (צילום מיכה לובטון, shutterstock)
מה שלא ראיתם על המסך בגמר 'האח הגדול' ברשת 13 אמש (ראשון) זה את הדרמה הענקית שפרצה מאחורי הקלעים של התכנית, כאשר הסטוקר שהצליח להטריד את המנחה לירון ויצמן כבר מתחילת תחילת העונה, נעצר אמש בנווה אילן.
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה, תחילתו של האירוע המטריד, היה כבר בתוכנית פתיחת העונה, כאשר אחד מיושבי הקהל התפרץ במפתיע אל הבמה בזמן השידור החי וגורש על ידי צוות האבטחה.

חודש עבר מאז המקרה ואחרי תחילת פתיחת העונה המגישה החלה לקבל איומים ומסרים בוטים דרך הודעות לטלפון הסלולרי שלה, בעקבותיהם הוחלט כי יוצמד לה מאבטח שילווה אותה מחשש שיפגע בה אותו מטריד.
התערבות וחקירת המשטרה הביאה לכך שהסטוקר נעצר ושוחרר במהרה, אך מסתבר כי הוא הגיע למתחם נווה אילן, ובמשטרה קיבלו אינדקציה לגבי הסגת הגבול שלו ועדכנו את ההפקה והמאבטחים שתפסו אותו בזמן אמת כשהוא מנסה לחדור לאירוע תחת זהות בדויה.
יש לציין שכדי לא להלחיץ אותה, ויצמן כלל לא ידעה בזמן אמת על המקרה כדי שדעתה לא תוסח במהלך הגמר, ורק בסיומו של המשדר, ורק לאחר שנעצר היא עודכנה בפרטים המטרידים עד מאוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה לא עושים בשביל רייטינג סיכנו את חייה שלא אמרו לה (ל"ת)
    רועי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    בכלל יש להם צופים מלבד המשפחות?
    גדי רדיו 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בטח הם יכולים להגיד עד שנה הבאה שיש להם מליוני הצבעות, חיים בלללנד
    סגור