טלוויזיה

6.07 מיליון שקל בערב אחד: רשת 13 חוגגת במשדר ההתרמה

פותחים את הלב: 6,072,830 שקלים נתרמו במשדר ההתרמה של 'פתחון-לב' ורשת 13. המשדר התקיים בהנחיית יעל שלביה וקובי מימון מהיכל מנורה-מבטחים, שם התקיים מופע העשור של זמרת העשור, עדן בן זקן

מערכת ice |  2
צילום shutterstock, freepik
לקראת ערב ראש השנה, שודר אמש (רביעי) ברשת 13 משדר ההתרמה של ארגון 'פתחון-לב', הפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. עד תום הערב נתרמו 6,072,830 שקלים, שמשמעותם סיוע בארוחת חג ל-50,607 משפחות, בהן קשישים, שורדי שואה ומשפחות נזקקות, שנקלעו למעגל העוני.
המשדר התקיים בהנחיית יעל שלביה וקובי מימון מהיכל מנורה-מבטחים, שם התקיים מופע העשור של זמרת העשור, עדן בן זקן. במהלך המופע, לצד סיפורים מרגשים על העשייה החברתית אותה מקדם ארגון 'פתחון-לב' וקריאה לציבור הרחב לתרום ארוחות חג עבור משפחות נזקקות לערב ראש השנה, הופיעו עם עדן בן זקן גם דודו אהרון ונתן גושן.
 
מוקד התרומות שודר בשידור חי מהמוקד הטלפוני של חברת 'גולן טלקום' בהנחיית טיילור מלכוב ופז רובינזון, כשלצידם זוכת 'האח הגדול' יובל מעתוק, הזוג האהוב של עונת 'האח הגדול' ספיר ואברהם, שדר הרדיו אליקו, פרזנטור גולן טלקום צחי הלוי וכוכב הרשת לירון אופיר.
לצד תרומות נדיבות ושיתוף פעולה שנתי עם גופים מסחריים רבים ביניהם רשת Carrefour, PayBox ו-Vanish ובזכות צופי המשדר שפתחו את הלב ותרמו בהמוניהם, ב'פתחון-לב' הצליחו להגיע ליעד הגבוה שהוצב בסיוע למעל 50,000 משפחות. גם לאחר המשדר, ניתן לתרום לארגון 'פתחון-לב' במספר 5068*, על מנת לוודא שלאף משפחה לא ייחסר דבר לקראת החג.
מנכ"ל 'פתחון-לב', אלי כהן: "למרות אי הסכמות שקיימות בעם וזמנים מורכבים שאנו חווים, עם ישראל מוכיח עד כמה הוא יודע לפתוח את הלב ולהעניק סיוע למי שמתקשה. אני מוקיר תודה לכל הצופים ומי שבחר לתרום לפי יכולתו, ולשותפינו היקרים מרשת 13 וגולן טלקום שדרכן הערכית ותרומתם לחברה הישראלית נמצאת עבורן בסדר עדיפות עליון. בזכות נדיבותכם המופלאה ובעזרת המתנדבים היקרים שלנו, נצליח לסייע למשפחות רבות בארוחת חג."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא שמישהו צופה אבל אולי די כבר עם השנוררים הטלוויזיונים (ל"ת)
    הכדק 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכסף יעבור למוטב בנימין נתניהו (ל"ת)
    ד''ר קרעי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור