טלוויזיה

אופירה אסייג עצבנית: "הדמעות שברו לי את הלב"

ירדן הראל חשפה השבוע את ההשפלה שעברה מאחורי הקלעים על ידי האורח בתכניתה ברשת 13 ואסייג, הקולגה מהערוץ המתחרה קשת 12, כתבה בחשבון הת'רדס שלה: "ירדן הראל מהממת שלי! צפיתי בקטע המדובר ובטעות הקטנה של ירדן מול דן תורן והדמעות של ירדן שברו לי את הלב! כולנו טועים, מה קרה מלחמה דן???".
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שמגישת התוכנית "פותחים יום" ברשת 13, ירדן הראל, חשפה את האמת מאחורי הקלעים וכתבה היום (שבת) את מה שבאמת קרה בתוכנית שבה בכתה אחרי החזרה מהפסקת הפרסומות עם השפלה על ידי האורח דן תורן, המגישה אופירה אסייג נעמדת לצדה.
אסייג, הקולגה מהערוץ המתחרה קשת 12, כתבה בחשבון הת'רדס שלה: "ירדן הראל מהממת שלי! צפיתי בקטע המדובר ובטעות הקטנה של ירדן מול דן תורן והדמעות של ירדן שברו לי את הלב! כולנו טועים, מה קרה מלחמה דן???".
 
עוד הוסיפה המגישה הוותיקה כעידוד לחברתה: "חיבוק ירדן, את מגישה מקצועית ונעימה, בביטחון בביטחון בביטחון ואף אחד לא שווה את הדמעות שלך", הדברים שלה זכו לחיזוק מצד העוקבים.
הראל הסבירה בין היתר: ״היום עשיתי טעות בשידור. זה כמעט ולא קורה לי... אנחנו משדרים כל יום שעתיים וחצי בשידור חי, ובכל זאת אני אנושית וקורה שטועים. כשהתכוננתי לפני כן עם התחקיר קראתי פרט והבנתי ממנו את המשמעות ההפוכה שאותה גם אמרתי בשידור".

עוד היא הסבירה כי: "אחרי שהבנתי שטעיתי כמובן התנצלתי ותיקנתי והמשכנו לנהל את הראיון. בהפסקת הפרסומות יצאתי להתנצל בפני המרואיין ובמענה להתנצלות שלי, נשטפתי. היה לי לא פשוט להכיל את זה אז כל הצופים שחשבו שדמעתי בשידור בגלל הראשון בספטמבר".
לסיום היא הודתה: "זה לא היה רק בגלל זה תודה לאלעד האלוף שהיה הכי רגיש לסיטואציה וישר ניסה להרים ולהקליל. מקווה שהצלחתי לשמור על מקצועיות ומשתדלת לא לתת לרגע אחד לקלקל את השידור הכייפי שלנו ואת ההתרגשות מהיום הזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אפסים
    שלמה 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה הזו היא לא מרשימה כשאני רואה אותה בתוכנית של ברקו ושלה הם משדרים עד כמה שניהם אפסים.לא יודעים לכבד והכל נעשהבצעקות שמבליטה את חוכמת היתר שבהם.
    סגור
  • 1.
    בהמה מתי תחנקי את עצמך
    גל 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופיר אסייג היא מזרחית פרת מחמד מדימונה שבשביל כסף מכרה את עצמה לשמאל באופן טוטאלית
    סגור