תקשורת ומדיה

ירדן הראל זועמת: "גם אני אנושית, די ללגלג ולזלזל בי"

ירדן הראל זעמה בעקבות תגובה עוקצנית שקיבלה באינסטגרם שלה, הודות לכך שהיא העלתה תמונות של מאפים: "אני אנושית והכל בסדר. אבל די לזלזל וללגלג ולהוציא את החשק מהשיתוף"
מערכת ice |  4
ירדן הראל (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה, ירדן הראל, חלקה השבוע עם מאות אלפי עוקביה באינסטגרם את הידע שיש ברשותה בכל הקשור לקונדיטוריות הטובות בתל אביב, כשעלתה תמונה עם מספר מאפים. אחת התגובות שקיבלה גרמה להראל לצאת משלוותה ולהתפוצץ.
התגובה שעוררה את זעמה של הראל היא של אחת מהעוקבות שלה שכתבה: "בטח, ברור שאת תוקעת את כל המאפים האלה" בצירוף של אימוג'ים רבים שנקרעים מצחוק. ירדן הראל הגיבה: "לא הבנתי את הצחוקים. קודם כל כן אני אוכלת ואוהבת מאפים מאוד:) דבר שני היינו שם כמה אנשים כדי לצלם את הסרטון- כמו שאת יכולה לראות זה פוסט משותף".
עוד כתבה הראל: "אולי די?!? זאת ממש לא פעם ראשונה שכשאני מעלה משהו שקשור למאפים/מסעדות/קינוחים אני מקבלת תגובות בסגנון. בד"כ אני לא מתייחסת אבל כבר מצאתי את עצמי חושבת פעמיים אם להעלות תוכן וואלה זה מעצבן. אז לכל המצקצקים ולאלו שנכנסים לי לצלחת: אוכל הוא הנאה גדולה של החיים מבחינתי", הבהירה.
בהמשך העלתה פוסט בו כתבה: "אני אוהבת לאכול, ובין היתר – שוקינג! – גם פחמימות וממתקים. אני משתדלת לאכול מאוזן, אבל גם נהנית ממאכלים שפחות, ולפעמים אני גם עולה במשקל (בתקופה האחרונה העליתי כמה קילוגרמים) ולפעמים יורדת", עדכנה. "יש לי תנודות, כי אני אנושית והכל בסדר. אבל די לזלזל וללגלג ולהוציא את החשק מהשיתוף. כל הפואנטה בסרטון הייתה להראות לכם היצע טעים ושווה של מקומות. זה לא אומר שאני צריכה לאכול את כל מה שאני מצלמת. המטרה היא לתת לכם הצצה לאופציות שקיימות. ברור שאני גם נהנית וטועמת ואוכלת, וגם היה איתי צוות מדהים וכולנו נהנינו", שיתפה. "שיהיה בתיאבון לכולם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ירדן הראל
    שרית 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצוי שתתעסקי במה שהקדוש ברוך הוא נתן לך 2 פרחים לגדל,לדאוג,לאהוב כמו כל אמא נורמטיבית שקשורה לילדים 24/7.ואז לא יהיו לך פחדים מדברים שוליים בחיים,דברים שמדאיגות בדר"כ רווקות ללא ילדים. ברגע שמגיע האושר לגדל ילדים הכל מתגמד. יום בשבוע לראות את הילדים פלא שיש לך פחדים רצוי שיהיה לך ממה לפחד. דוגמא רע להורות.
    סגור
  • 3.
    את אחת מהנשים הכי מתוקות בארץ.
    מיקי מאוס 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל לי שיש לך חרדות (מידע מכתבה אחרת) וחבל שיש "גיבורי מיקלדת" שאוהבים לזלזל ולטנף ושזה הופך ליותר ויותר גרוע.
    סגור
  • 2.
    לא רוצה שיזלזלו בך? תתנהגי בצורה אמיתית ובוגרת) ולא רק (ל"ת)
    פ.מ 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פצצה
    יוסי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פצצה אנושית ומדהימה. גם יפה וגם אופה.
    סגור