רכילות עסקית

ירדן הראל מסכימה? הגרוש נחשף בעירום ברשת: "תנסו גם"

עומרי שלום, בעלה לשעבר של הדוגמנית חשף את עצמו בתמונה פרובוקטיבית באינסטגרם וכתב: "אז עצם היותי חי את חיי כפי שאני רוצה ומבלי לחשוב מיליון פעמים על ההשלכות, זה הדבר הכי משחרר, מרחיב את הנפש ומשמח שיש"
מערכת ice |  4
ירדן הראל (צילום דור שרון)
הגרוש הלוהט של ירדן הראל, עומרי שלום, גרם לסערה גדולה ברשתות החברתיות לאחר ששיתף לפני כשנה תמונת עירום שלו בה הציג קעקוע חדש ברגלו, גם עכשיו הוא משגר לרשת תמונות פרובוקטיביות, כשהוא גרוש ולבד וטוען כי עכשיו הוא מרגיש חופשי לעשות זאת.
שלום כתב: "זה לא חדש. אני מאז ומעולם הייתי פרובוקטיבי, אלא שבהינתן במציאות שחייתי בה לא יכולתי לעשות מה שאני רוצה. כיום אני בפוזיציה שונה , כזו שמאפשרת לי להיות מי שאני, ולהראות לכם צדדים שלא הכרתם. אני לא רק אבא של לני וגפן, וכן חשבתי מה הם יגידו כשיגדלו ויראו את התמונה אבל באיזה עולם נחייה אם לא נגדל את ילדינו לאהוב את עצמינו, לקבל את מי שאנחנו ולא להתבייש בזה".
 
עוד הוסיף: "אז עצם היותי חי את חיי כפי שאני רוצה ומבלי לחשוב מיליון פעמים על ההשלכות, זה הדבר הכי משחרר, מרחיב את הנפש ומשמח שיש. אז כמו שכתבתי בפוסט יום כיפור , אני שם את עצמי בראש סדר העדיפויות, עושה מה שאני רואה לנכון וחי את חיי בדרך שאני בוחר. תנסו זה פאקינג ליברייט".

לסיום הוא כתב בפוסט שכמובן כלל את התמונה המדוברת: "נ.ב, מישהו יכול לעזור לי עם הכנת מצגת? ממש מסתבך עם הפאוורפוינט הזה", התגובות אגב היו מאוד בעדו ופרגנו לו על המילים שכתב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צר לי לאכזב אותך זה חופש מדומה תתאפס.
    איתן 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נעים לי לומר לך אבל יש לך ילדים ולא משנה מה הלא ישרים יספרו לך הנזק לילדים הוא עצום וחבל שבסוך תצטער על ההתנהגויות וההר העצמי שזה יביא להם ולך ואפילו תפגע באם ילדיך שמגדלת את היקר ביותר לך , די עם העקיצות והמלחמות ברשת
    סגור
  • 3.
    הבחור מחפש תשומי בלי סוף.עצוב. (ל"ת)
    מנחם 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מטומטם ברמות (ל"ת)
    יעל 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חתיך למות
    רונה 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מי מתגרש מדבר כזה
    סגור