טלוויזיה

ניב רסקין נעדר מהמסך: זו המחליפה שהוקפצה במקומו

אחרי שהוחלף על ידי יואב לימור אמש בשל מות אביו, מי שחזרה אל האולפן היא נסלי ברדה שלרוב מחליפה את רסקין בימי חמישי
מערכת ice |  2
ניב רסקין (צילום מסך 12)
בצל הודעה מרגשת על כך שכתבת האוכל של mako ומגישת קשת 12, ריטה גולדשטיין, נעדרה משידור לאחר שיצאה לחופשת לידה ונערכת ללידת בתה הבכורה, שעתידה להתרחש בכל רגע, מי שנעדר מסיבות הרבה פחות נעימות הוא המגיש הקבוע של 'חדשות הבוקר' בקשת 12, ניב רסקין, שנפרד בצער רב מאביו, אבי ז"ל, שהלך לעולמו.
מי שהגיש, בהיעדרו של רסקין בנסיבות הטראגיות, היה יואב לימור, שהתייחס בסיום התוכנית להיעדרותו של רסקין, ושלח לו ולמשפחתו מסר תומך כאשר אמר: "אני רק אומר שבשם כל מערכת 'חדשות הבוקר' אנחנו כמובן רוצים לחבק חיבוק גדול את חברנו ניב רסקין ולהשתתף בצער המשפחה על מות האב, אבי". אבל הבוקר (שני) מי שחזרה אל האולפן היא נסלי ברדה שלרוב מחליפה את רסקין בימי חמישי

כידוע, עוד קודם לכן לימור התייחס בנסיבות משמחות בהרבה להיעדרותה של ריטה גולדשטיין וקיבל בברכה את מחליפתה בתקופה הקרובה, בלוגרית האוכל נטע סלונים: "ריטה גולדשטיין יצאה לחופשת לידה אבל כבר יש מישהי מאוד מעניינת שמחליפה אותה.
כפי שאתם יודעים כי אי אפשר לפספס, ריטה גולדשטיין שלנו מצפה ללידה שאמורה לקרות כל רגע ואנחנו מחזיקים לה אצבעות, ועד שזה יקרה היא נחה בבית במזגן ואנחנו כאן עובדים במזגן ומי שמחליפה אותה היא בלוגרית המסעדות נטע סלונים, בוקר טוב וברוכה הבאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניב רסקין מתיחת פנים
    אילנה 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שעבר שיפוץ בפניו
    סגור
  • 1.
    אפשר לשמים במקומו בוט, זה יהיה אותו דבר (ל"ת)
    בוט 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור