תקשורת ומדיה

מגישת קשת 12 נעלמת מהמסך לתקופה ממושכת: זו הסיבה

ריטה גולדשטיין, כתבת האוכל ומגישת קשת 12, יצאה לחופשת לידה כאשר היא נערכת ללידת בתה הבכורה שעתידה להתרחש 'בכל רגע', על פי יואב לימור. וגם: זו המחליפה שתיכנס לנעליה
תום נחום |  1
קשת 12 (צילום יח"צ)
כתבת האוכל של mako וקשת 12 ומגישת קשת 12, ריטה גולדשטיין, תיעדר בתקופה הקרובה מהמסך - אך אל חשש, הסיבות משמחות מאוד וטובות, כאשר גולדשטיין יצאה לחופשת לידה ונערכת ללידה הצפויה שעתידה להתרחש בקרוב מאוד ובה, בעזרת השם (טפו, טפו, טפו) היא עתידה ללדת את בתה הבכורה ביחד עם בן זוגה, ג'רמי יפה.
יואב לימור התייחס במהלך שידור 'חדשות הבוקר' בקשת 12 לחופשת הלידה אליה יצאה ריטה גולדשטיין שמתקרבת לרגע הגדול ואמר, תוך שהוא מציג את מחליפתה של גולדשטיין בתקופה הקרובה: "ריטה גולדשטיין יצאה לחופשת לידה אבל כבר יש מישהי מאוד מעניינת שמחליפה אותה. כפי שאתם יודעים כי אי אפשר לפספס, ריטה גולדשטיין שלנו מצפה ללידה שאמורה לקרות כל רגע ואנחנו מחזיקים לה אצבעות, ועד שזה יקרה היא נחה בבית במזגן ואנחנו כאן עובדים במזגן ומי שמחליפה אותה היא בלוגרית המסעדות נטע סלונים, בוקר טוב וברוכה הבאה. לחוצה? מתרגשת?".

נטע סלונים, שנכנסת לנעליה הגדולות של ריטה גולדשטיין בקשת 12, התייחסה לקבלת הפנים של יואב לימור באולפן 'חדשות הבוקר' בקשת 12: "טיפה מתרגשת, נורמלי. תודה רבה, כיף להיות פה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ של אנשי האתמול
    אילן 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור