ויראלי

ליאון רוזנברג עבר שינוי קיצוני: זה מה שעשה ב-14 ימים

המגיש החליט להתגלח אחרי שבועיים בלבד של אבל ובסטורי שהעלה לטוויטר עם המראה החדש הוא כתב: "החלטתי להוריד את הזקן אחרי 14 יום של אבל, החלטתי להשאיר שפם להופעה עם להקת 'אייטיז פוראבר', להשאיר אותו?"
מערכת ice |  1
ליאון רוזנברג (צילום רפי דלויה)
אחרי האבל הכבד שנפל על משפחתו, עם מותו של אביו של ליאון רוזנברג, אילן רוזנברג ז"ל, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, המגיש והמגישה, שהתמודדו עוד קודם לכן גם עם מותה של כלבתם האהובה גרטל, חזרו ביום שלישי האחרון לאולפן בקשת 12, אבל כעת שבועיים מאז מותו של האב החליט ליאון לעשות שינוי קל במראה שלו.
בעוד שעל פי הדת, בעת אבלות אין התגלח בשלושים הימים הראשונים לפטירת המנוח אך ליאון עלה להופעה של הלהקה שלו ביום רביעי האחרון והחליט לגלח את הזקן אחרי שבועיים בלבד של אבל.

דבר אחד ליאון כן השאיר, וזה  שפם קטן. בסטורי שהעלה לטוויטר עם המראה החדש הוא כתב: "החלטתי להוריד את הזקן אחרי 14 יום של אבל, החלטתי להשאיר שפם להופעה עם להקת 'אייטיז פוראבר', להשאיר אותו?".
בתכניות בשבוע שעבר, נראה ליאון עם זיפים ולא מגולח פתח ואמר: "קמתי הבוקר מהשבעה, אבא שלי נפטר, אני מודה למי שהביע את צערו גם באופן אישי. זו תכנית קצת אחרת, אני חוזר לשגרה, אחד הצופים האדוקים של התכנית לא איתנו וזה עצוב. אחד הדברים שהכי שימחו אותו זה להיות גאה ולראות אותנו כל יום. אני מעכל, השבעה נגמרת אבל הזיכרון והתהליך נמשך. מודה לך על התנחומים בפייסבוק".

פאולה אמרה: "אני חושבת שהרבה אנשים כתבו לך שאובדן של הורה זה תהליך לכל החיים, אף פעם לא נגמר", ליאון אמר: "נמשיך לשאת את הזיכרון והאובדן, אבל בואי נתחיל את התכנית", פאולה אגב סיפרה שהיא הגיעה לתכנית אחרי שצרכה אנטיביוטיקה בשל שריטה שקיבלה מהחתול. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זיפים זקן שפם-הכול עושה מראה זקן חולה ומלוכלך (ל"ת)
    צופה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור