טלוויזיה

אגם רודברג מפנטזת: "לשחק את שרה נתניהו - חלום"

השחקנית אגם רודברג טענה בראיון לגיא פינס: "אין מצב בעולם שתהיה סדרה על ביבי ושרה ואני לא משחקת את שרה. יש דמות יותר מדהימה משרה? לגבי הסצנה של הפסיכולוגית זה סצנה מדהימה, זה חלום, יחמיא לה שאני אשחק אותה? היא תסכים? היא דמות חלום, חלום. צריך להיות גבר מאוד כריזמטי כדי לשחק את ביבי"
מערכת ice | 
אגם רודברג (צילום מתוך האינסטגרם)
עזבו לרגע את המחאות בצד ואת העימות הפוליטי כן בעד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט או נגדה. חשבתם פעם איך תראה סדרה המגוללת את חיי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה?
השחקנית אגם רודברג טענה בראיון לגיא פינס: "אין מצב בעולם שתהיה סדרה על ביבי ושרה ואני לא משחקת את שרה. יש דמות יותר מדהימה משרה? לגבי הסצנה של הפסיכולוגית זה סצנה מדהימה, זה חלום, יחמיא לה שאני אשחק אותה? היא תסכים? היא דמות חלום, חלום. צריך להיות גבר מאוד כריזמטי כדי לשחק את ביבי".

לא מעט סיפורים על הזוג עלו מהעדות של איש העסקים ארנון מילצ'ן שסיפר בין השאר על הפעם הראשונה שבה פגש את ראש הממשלה בנימין ורעייתו שרה. "הכרנו ב-1996, הוא בא לניו יורק בתור ראש ממשלה עם אשתו".
כמו כן אמר. "הזמנתי אותם להקרנה של סרט בטיים וורנר. גברת נתניהו רצתה סרט אחר, אבל הסתדרנו בסוף. למחרת מצאתי את הסרט ששרה ביקשה, ובדרך אליו היא ביקשה שאקנה ליאיר בובה של באגס באני".
עוד הוא סיפר: "בהמשך אכלנו ארוחת ערב, השיחה הייתה מאוד מעניינת. ביבי דיבר על היסטוריה וכלכלה. הוא אמר לי בשלב כלשהו לבוא לארץ בקיץ לעזור לו עם התקציב. אחרי זה נוצר בינינו איזה קרע כי התקשרתי ללשכה שלו כמה פעמים ולא ענו לי, אבל בהמשך חידשנו את היחסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה