תרבות ופנאי

אגם רודברג מובכת: התקלה שגרמה לעיכוב של ההצגה בכיכובה

רגע לפני ההופעה בקרית מוצקין, שהייתה אמורה להתחיל ב-20:30, התברר כי הבגדים של השחקנים לא הגיעו - מה שגרם לעיכוב של חצי שעה
מערכת ice | 
אגם רודברג (צילום מתוך האינסטגרם)
תקרית לא נעימה התרחשה אמש (חמישי) בהצגה "סיפור אהבה" של תיאטרון בית ליסין בכיכובה של אגם רודברג ובבימויו של עידו רוזנברג. רגע לפני ההופעה בקריית מוצקין, שהייתה אמורה להתחיל ב-20:30, התברר כי הבגדים של השחקנים לא הגיעו - מה שגרם לעיכוב של חצי שעה, עליו הודיעה אחת השחקניות שעלתה על הבמה והתנצלה בפני הקהל.
כך מתוארת ההצגה בעמוד של בית ליסין:
"אין דבר העומד בפני האהבה. האמנם? ז'וסטין וקטיה מאוהבות, כמו באגדות. וכשז'וסטין מתלבטת אם להיפרד כדי להקים לעצמה משפחה, קטיה מוכנה להרות למען האהבה הגדולה שלהן. אלא שימים ספורים לפני הלידה, ז'וסטין נשברת, מחליטה להיפרד מקטיה ומקימה משפחה. כמה שנים מאוחר יותר, לקטיה, שמגדלת את בתן המשותפת, חולה במחלה קשה. כשהיא מחפשת אומנה לבתה הצעירה, עומדות בפניה שתי בחירות גורליות: לפנות לעזרה לאחיה, ויליאם, סופר ציניקן ושונא אדם, או לאתר מחדש את ז'וסטין, אהובתה משכבר הימים, שניתקה ממנה מגע מאז שהקימה לעצמה משפחה "נורמלית".
המפגש המחודש בין שתי האהובות לשעבר מטלטל את העולם המסודר והבורגני שז'וסטין בנתה לעצמה. היכרותה עם ז'אן, הבת המתבגרת והמקסימה, שהיא היתה עשויה לגדל כאם, הופך את כל עולמה. דרמה סוחפת ומרגשת, עם ניחוח של בושם צרפתי אלגנטי, על אהבה, נאמנות, משפחה ומגדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה