משפט

עדות מילצ'ן: "ביקש שאגיד שלא נוח לו ששרה נתניהו באולם"

עדות מילצ'ן זה היום השביעי: למרות גרסת התובעת, סנגורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עו"ד עמית חדד, התרעם על כך שהפרקליטות דיברה עם העד, איש העסקים ארנון מילצ'ן. "שאלתי את העד האם הוא מבקש שגברת נתניהו תצא מהחדר והוא אמר לא. זה ניסיון זול"
דוד זולדן |  2
ארנון מילצ'ן, שרה נתניהו (צילום shutterstock, פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
היום השביעי לעדות מילצ'ן: יממה לאחר שעד המפתח בתיק 1000 אישר ששרה נתניהו העניקה מתנות לילדיו ולאשתו, הוא מעיד בברייטון שבאנגליה זה היום השביעי וגם הפעם רעיית רה"מ נכחה באולם. 
סנגורו של ראש הממשלה הציג הודעה של הדס קליין לשרה נתניהו. בהודעה נכתב: "ערב טוב. ארנון רוצה לשלוח ליום הולדת משהו קטן. כיצד אפשר להעביר?". בתגובה, נתניהו כתבה כי "הדס חמודה תודה לך, אנחנו בברלין. נחזור בחמישי בלילה".
בהמשך שאל חדד את מילצ'ן אם בכל שנה, כשחגגו יום הולדת, הוא טרח "מתוך אהבה" לשלוח מתנות. מילצ'ן השיב כי "בשמחה אני שולח". חדד: "הגיוני ששלחת כל שנה לביבי? בלי זיכרון קונקרטי". מילצ'ן: "נכון". חדד: "גם לשרה?". העד: "הגיוני, כן".
מילצ'ן סיפר כי הביא סיגרים במתנה לנתניהו. חדד שאל אותו לאחר מכן: "אתה אומר בחקירה שכשאתה מגיע לנתניהו אתה שם קופסה בתיק שלך?". העד השיב כי "אפשר גם שתיים. לפעמים קופסה ולפעמים שתיים".
עו"ד חדד פנה למילצ'ן במסגרת החקירה הנגדית, ועבר לסוגיית השמפניות שנתן לשרה נתניהו. הוא שאל: "הבקשה לשמפניה ורודה מגיעה אך ורק משרה - היית מודע?". העד השיב כי "אם הדס קליין אמרה היא צודקת".
בהמשך הוסיף מילצ'ן כי "הדס ויונתן חסון נהגו האישי של מילצ'ן, קיבלו הוראה 'קרט בלאנשט' - לתת כל מה שהזוג נתניהו מבקש". לדבריו, "לא היה לי מושג כמה פעמים הנהג נסע להביע סיגרים לבית ראש הממשלה. זה לא היה בראש מעייני".
 
חדד פנה שוב למילצ'ן, וציין כי "אתה אומר שביבי לא ביקש 'תשלח עוד סיגריות'". מילצ'ן השיב כי "כשהייתי בארץ הוא שאל: 'יש עלים?' בחו"ל לא דיברנו על זה".
התובעת במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, ליאת בן ארי, אמרה בפתח הדיון היום כי "הבוקר כשנכנסנו עו"ד גילדין ואני לאולם העד ישב פה ופנה אלינו, וביקש לומר שהוא מרגיש מאוד לא נוח בסיטואציה שנוצרה, שגברת נתניהו יושבת באולם בברייטון, ושראש הממשלה בירושלים".
לדברי בן ארי, "העד מרגיש מאוד לא נוח ומבקש שבית המשפט יבין את תחושותיו - אלו ממש מילותיו. ביקשתי שיאמר לבית המשפט, והוא ביקש מאיתנו לומר".
סנגורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עו"ד עמית חדד, הביע ביקורת על כך שהפרקליטות דיברה עם העד, איש העסקים ארנון מילצ'ן. הוא ציין כי "שאלתי את העד האם הוא מבקש שגברת נתניהו תצא מהחדר והוא אמר לא. זה ניסיון זול".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מילצין
    כורני 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תגיד כבר את האמת מה אתה פוחד לפי התמונות שלך אתה בדרך למעלה אז תצא גבר כי מצחיק ששני גברים מזדקנים נותנו קודים למתנות אם לא הייתם חושבים דיש כאן משהו לא תקין לא היתם מדברים ברודים כמו עבריינים מועגים
    סגור
  • 1.
    שרה
    שם 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיטה מפיונרית להושיב מקורב מול העד שיסתכל לו בעניים בזמן מתן העדות. איני מבין איך התביעה נפלה פה והסכימה לנוכחות של הגנבת באולם. הסכמה טיפשית שפגעה בעדות.
    סגור