משפט

עדות מילצ'ן חושפת: "הייתה חלופה הדדית של מתנות"

המיליארדר ארנון מילצ'ן סגר שבוע סוער ומתוקשר ופותח שבוע חדש של עדויות כאשר גם הפעם הוא עולה על דוכן העדים באנגליה במסגרת עדותו במשפט נגד רה"מ בנימין נתניהו. שרה נתניהו הופיעה גם היום בעת מתן העדות
דוד זולדן |  3
ארנון מילצ'ן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, unsplash, freepik)
חקירתו הנגדית של עד המפתח, ארנון מילצ'ן בתיק 1000 נמשכת זה השבוע השני. בין השאר אישר המיליארדר כי שרה נתניהו העניקה מתנות לילדיו ואשתו והגיב בביטול להבדל בין שווי המתנות ההדדי: "לא סופרים בין חברים". בעוד רה"מ נתניהו נכח באולם בירושלים, רעייתו שרה התמידה בנוכחותה בברייטון.
סנגורו של נתניהו עו"ד עמית חדד שאל את מילצ'ן אם כעס כשנחקר בעניין המתנות, והוא השיב: "נלחצתי מאוד". חדד שאל את מילצ'ן אם הבין שהם חברים טובים, כמו משפחה, בעודו רומז לסערת רגשות אפשרית של מילצ'ן שאמר שנגעל, ומילצ'ן השיב: "נכון".
חדד: "אתה בחקירה אומר שאתה נגעל מהמצב. אבל לא שידרת לבני הזוג נתניהו גועל, אלא חיבה ואהבה".
מילצ'ן: "נכון".
חדד: "חלק ממערכת היחסים, הגברת נתניהו היתה מעניקה הרבה תשומת לב לרעייתך. הגברת נתניהו היתה מקפידה להביא מתנות לילדים, נכון?"
מילצ'ן: "נכון".
 
מוקדם יותר יו"ר הקואליציה אופיר כץ שיגר מכתב לנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, על רקע האמירות הביקורתיות כלפי השופטים בתיקי האלפים אחרי דבריהם לגבי סעיף השוחד בתיק 4000. "מצופה שתצאי להגנת השופטים העוברים את המתקפה החריפה בשל החלטתם השיפוטית", כתב כץ. "גיבוי לשופטים וגינוי מצדך למתקפה, לא משנה על ידי איזה צד במפה הפוליטית היא נעשתה, יסייע לביסוס אמון הציבור במערכת אותה את מובילה, אמון שחשוב לכולנו לחזק".
הנשיאה חיות הסתפקה באמירה כללית ובמהלך סיור בבתי המשפט במחוז הדרום אמרה כי "שופטי ישראל עושים את מלאכתם נאמנה, במקצועיות וללא מורא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיליון.
    אמת אחת. 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלפת מתנות בין חברים. זה נהוג ומקובל בכל העולם. מה הבעיה? אוי שכחתי! מדובר בנתניהו. לכן הביגוד דיל. די כבר בחייכם. כל כך שקוף שהכל מכור ותפור. הלוואי וכולם היו פוליטיקאים נקיים כמו נתניהו ומשפחתו. גם נקיי כפיים וגם צנועים. הקנאים הממורמרים יכולים לאכול תמרים. אולי יעשה להם מעט יותר טוב ויהפכו למתוקים בעצמם...
    סגור
  • 2.
    טלי גוטליב נגד שרה נתניהו: "קמצנית מבהילה, שיגעון גדלות
    שרה בררה 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טלי גוטליב נגד שרה נתניהו: "קמצנית מבהילה, שיגעון גדלות". מה שנכון- נכון!
    סגור
  • 1.
    מתנות באלפי שקלים למבוגרים תמורת מתנות בגרושים לילדים
    אחלה דיל 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה מתנות לילדים????
    סגור