משפט

עדות מילצ'ן: "לא ביקשת מרה"מ לעזור לך?" זה מה שהשיב המיליארדר

המיליארדר ארנון מילצ'ן סגר שבוע סוער ומתוקשר כאשר עלה בפעם החמישית על דוכן העדים באנגליה במסגרת עדותו במשפט נגד רה"מ בנימין נתניהו. השופטת אמנם הבהירה כי "אי אפשר לדבר עם מילצ'ן, לא באולם ולא מחוץ לאולם, עד לסיום עדותו" אולם דיווחים שונים מעידים על מפגש שנערך בין המיליארדר לאשת רה"מ

דוד זולדן |  1
ארנון מילצ'ן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, unsplash, freepik)
עדותו של המיליארדר ארנון מילצ'ן התחדשה היום וסוגרת שבוע סוער של עדויות שנשמעות לראשונה מהמיליארדר שעולה בפעם החמישית בברייטון על דוכן העדים במסגרת עדותו בתיק 1,000 ובתיק 2,000. השופטת הבהירה כאשר היא מרמזת כפי הנראה לשרה נתניהו כי "אי אפשר לדבר עם מילצ'ן, לא באולם ולא מחוץ לאולם, עד סיום עדותו". עם זאת התקבל דיווח לפיו שרה נתניהו שוחחה עם העד ואף חיבקה אותו באולם בברייטון. 
חדד: "מעולם לא ביקשת מרה"מ לעזור לך"; מילצ'ן: "יכול להיות שהזכרתי לו את זה"
חדד: "במשך כמה שנים לפיד השתעשע עם כניסה לפוליטיקה".
מילצ'ן: "נכון".
חדד: "לפני שלפיד היה פוליטיקאי נתת לו מתנות".
חדד: "ב-2008 יש חגיגות 60 למדינת ישראל, מדברים על הפטור מתושב חוזר, אגב 60 למדינת ישראל, מקדמת ממשלת אולמרט יוזמה חשובה מצוינת להביא הון כלכלי אנושי למדינת ישראל".
מילצ'ן: "ברור, מאה אחוז".
נתניהו התייחס לעדות מילצ'ן ושוחח עם תומכיו בבית המשפט המחוזי בירושלים: "זה בידור, סדרה. אני מבין שאתם בשוק עמוק. האמת יוצאת לאור - אז היא יוצאת לאור. בזום ובעוד דרכים".
כזכור אמש נרשם עימות חריג בין ההגנה לתביעה, כאשר התובעת הראשית עו"ד ליאת בן ארי ניגחה את פרקליט נתניהו: "אני מבקשת מבית המשפט להעמיד את עמית חדד במקום, עומד כאן עו״ד וולנרמן מהמשרד של עמית חדד ולוחש משהו לעד". וולנרמן לא נשאר חייב וענה: "מה שליאת בן ארי אמרה עכשיו הוא שקר מוחלט. יש גבול שפרקליטה בכירה בישראל עומדת ומשקרת". 
השופטת רבקה פרידמן-פלדמן הזהירה שהדיון הבא עשוי להתקיים בישראל: "כמו שאמרתי, אנחנו לא יכולים לשלוט במה שקורה שם, ולא רואים כל דבר. אם ההתנהלות הזאת תמשיך, אתם תחזרו לכאן ותחקרו מפה. אם זה לא יקרה - אתם תיהנו מהמזגן פה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העו"ד שואלים שאלות מנחות את העד לאחר שדיברו איתו
    תהנו מהמזגן! 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רואים הכל, לא קשה לנחש מי משקר
    סגור