טלוויזיה

אופירה אסייג מתכננת שינוי בקריירה? "דברו איתי בעוד שנה מהיום"

אמש (שני) במהלך הטיול שלה לפלורידה עם ילדיה, היא העלתה מסר לעוקביה לפיו: "כנסו לעמוד החדשות שלי, אחר! קצר! ענייני! ויש בו הכל...דברו איתי בעוד שנה מהיום", האם היא תתמקד בחדשות מאוד בקרוב ופחות בתכניות קלילות כפי שהיא עושה כיום?
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום אינסטגרם/ אופירה אסייג)
האם אופירה אסייג מתכננת שינוי בקריירה בקרוב מאוד? בדרך כלל זה מאוד חריג לשמוע את שמה או בטח את קולה של אסייג מתבטאת בנושאי חדשות היום, אבל בחודש האחרון המנהג הוחרג כשהיא העבירה דיווחים על הרפורמה בתקשורת ולמעשה על כל האירועים בעולם בפלטפורמה החדשה אליה הצטרפה.
כזכור, גם אופירה אסייג מצטרפת לטרנד, שדווקא נמצא בשלבי דעיכה. מגישת קשת 12 ורדיו 102FM פתחה גם היא חשבון בפלטפורמת ת'רדס, כשתוך זמן קצר כבר גרפה 11 אלף עוקבים.כשהיא עם וי כחול והרבה מוטיבציה, החליטה אסייג להתמקד בחשבון החדש ולהעביר בו חדשות.

אמש (שני) במהלך הטיול שלה לפלורידה עם ילדיה, היא העלתה מסר לעוקביה לפיו: "כנסו לעמוד החדשות שלי, אחר! קצר! ענייני! ויש בו הכל...דברו איתי בעוד שנה מהיום", האם היא תתמקד בחדשות מאוד בקרוב ופחות בתכניות קלילות כפי שהיא עושה כיום?
"ערוץ חדשות שלי אחר, עוקצני, חדש, אל תפספסו אותי שם", כתבה אסייג לעוקבים החדשים כשהיא כבר מצייצת שם גם ציוצי חדשות מה שלא נהגה לעשות עד כה, כשבתחילה עדכנה על הפגישה של נשיא ארצות הברית עם הנשיא בוז'י הרצוג והדברים שהפנה לבנימין נתניהו.
רק אמש בראיון ל-103FM אסייג פתחה דיברה בחריפות על הממשלה: "אתה יודע, אני מדברת כמובן לשניכם, בכל פעם שאני חושבת שהממשלה הזו שוברת שיא היא ממציאה שיא חדש. כל פעם הם באים 'יאללה, בואו נריב, מה נעשה היום עם מי נריב הבוקר? איך נחקה את איראן? סין? צפון קוריאה?' לא מספיק שהם ריסקו מדינה שלמה, הם נותנים פייט אדיר לסושרד, בתוך חצי שנה העלימו מדינה שלמה אבל לא הספיק להם".
 
עוד היא תקפה: "אז אתם יודעים מה? בואו ננסה גם לרסק את התקשורת. כנראה שאין בעיות במדינה, אין עוני, אין צפיפות בבתי חולים, חינוך שנמצא בסימן שאלה, צבא שמתפורר, מדינה שמחולקת, אז בואו נריב גם עם התקשורת. כנראה שמשעמם לו".
אסייג הוסיפה לגבי קרעי: "ראיתם מה הוא ניסה לעשות בימים הראשונים שלו. רוב הניצחון של הימין, לא כולם כבר, אני שומעת הרבה שלא מסכימים לממשלה הזו למרות שהם הצביעו ליכוד, זה שהם ניצחו זה לא נותן להם לגיטימציה להשתין על כל המדינה מלמעלה ולומר 'אנחנו נעשה מה שאנחנו רוצים'. מה זאת אומרת השמאל השתלט? השמאל קובע? אני לא חושבת שנושא התקשורת הוא כבר שמאל וימין, יש פה דעות מגוונות, ניסו להשתלט על בית המשפט העליון ועכשיו על התקשורת".
לסיום היא הזהירה: "ניסו להשתלט על המוח של הציבור יהודי. אני רואה את זה כניסיון ריסוק. מה שעושה ממשלת נתניהו זה לרסק את 75 שנות מדינת ישראל, לא רואה שום ניסיון לשינוי. גם אני אוהבת לשפץ, לשדרג, אבל יש הבדל. וזה לא ילך, שישכח מ
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערסייאג
    MASONY 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ויפתח אלוהים את פי האתון ותדבר אופירה !
    סגור