תקשורת ומדיה

אופירה אסייג בדרך לפוליטיקה? "8-10 מנדטים קל"

מגישת הטלוויזיה והרדיו, אופירה אסייג, העלתה לסטורי צילום מסך של ציוץ ובו נכתב: "אם אופירה אסייג רצה לכנסת במפלגה היא גורפת 8-10 מנדטים קל. מזרחית, פריפריה, ציונית". כיצד הגיבה?
מערכת ice |  13
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
זה מאוד חריג לשמוע את שמה או בטח את קולה של אשת התקשורת אופירה אסייג ב-103FM, כאשר היא מגישה בתחנה המתחרה רדיו תל אביב 102FM כבר למעלה מעשור, אבל הבוקר (שלישי) המנהג הוחרג כשהיא התבטאה נגד הרפורמה בתקשורת של השר שלמה קרעי. בהמשך, אסייג העלתה לסטורי צילום מסך של ציוץ שספק מעיד על רצונה לרוץ בעתיד לפוליטיקה.
בציוץ אותו הדהדה אסייג, מאת צייצן בשם 'Rock Mada' נכתב כך: "דל"פ: אם אופירה אסייג רצה לכנסת במפלגה היא גורפת 8-10 מנדטים קל. מזרחית. פריפריה. ציונית". כאשר אסייג צירפה לכך אימוג'י מסוקרן שעשוי להעיד שיש באמת מחשבה כזו מצידה על קריירה פוליטית בעתיד.

אופירה אסייג בדרך לפוליטיקה? (הסטורי של אופירה אסייג - אינסטגרם)
אסייג פתחה ודיברה בחריפות על הממשלה: "אתה יודע, אני מדברת כמובן לשניכם, בכל פעם שאני חושבת שהממשלה הזו שוברת שיא היא ממציאה שיא חדש. כל פעם הם באים 'יאללה, בואו נריב, מה נעשה היום עם מי נריב הבוקר? איך נחקה את איראן? סין? צפון קוריאה?' לא מספיק שהם ריסקו מדינה שלמה, הם נותנים פייט אדיר לסושרד, בתוך חצי שנה העלימו מדינה שלמה אבל לא הספיק להם".

עוד היא תקפה: "אז אתם יודעים מה? בואו ננסה גם לרסק את התקשורת. כנראה שאין בעיות במדינה, אין עוני, אין צפיפות בבתי חולים, חינוך שנמצא בסימן שאלה, צבא שמתפורר, מדינה שמחולקת, אז בואו נריב גם עם התקשורת. כנראה שמשעמם לו".
אסייג הוסיפה לגבי קרעי: "ראיתם מה הוא ניסה לעשות בימים הראשונים שלו. רוב הניצחון של הימין, לא כולם כבר, אני שומעת הרבה שלא מסכימים לממשלה הזו למרות שהם הצביעו ליכוד, זה שהם ניצחו זה לא נותן להם לגיטימציה להשתין על כל המדינה מלמעלה ולומר 'אנחנו נעשה מה שאנחנו רוצים'. מה זאת אומרת השמאל השתלט? השמאל קובע? אני לא חושבת שנושא התקשורת הוא כבר שמאל וימין, יש פה דעות מגוונות, ניסו להשתלט על בית המשפט העליון ועכשיו על התקשורת".
לסיום היא הזהירה: "ניסו להשתלט על המוח של הציבור יהודי. אני רואה את זה כניסיון ריסוק. מה שעושה ממשלת נתניהו זה לרסק את 75 שנות מדינת ישראל, לא רואה שום ניסיון לשינוי. גם אני אוהבת לשפץ, לשדרג, אבל יש הבדל. וזה לא ילך, שישכח מזה".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אופירה
    טובה 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלה גיל לא יתמוך בא
    סגור
  • 12.
    אופירה אסייג
    קרדאי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נגיד למה אולי 30 מנדטים חיה בסרט פה גדול מלא בשטויות טוב זה מה שיש להם להציע אופירה נגד הליכוד וכל הארץ
    סגור
  • 11.
    אופירה אסייג
    אהרון הכהן 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה אסייג כפי הנראה,לא מביטה במראה ובטח שלא לאחור ואני מציע לה במידה ורצונה לשמור על כבודה /משכורתה/חייה האישיים,לא להיכנס לפוליטיקה מהסיבות הבאות 1.לא ראויה 2.חסרת עמוד שידרה 3.חסרת כבוד 4.שלושת הסעיפים הקודמים יחד
    סגור
  • 10.
    כלבה (ל"ת)
    מלי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מה זה בדיחה ????? (ל"ת)
    ערן 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    אופיר אסייג
    רונה 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאיפה מגיעה ההזויה הזאת????????
    סגור
  • 7.
    מי זה
    אמיר יצחק 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופירע הסייג------ב
    סגור
  • 6.
    סרט....
    eliya 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו קול אחד לא יהיה לה
    סגור
  • 5.
    אצל כולם זה מתחיל ב - 8 - 10 מנדטים. בסוף ?
    מכלוף 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל כל המתמודדים החדשים, זה תמיד התחיל \ מתחיל ויתחיל עם 8 - 10 מנדטים בקלות. מזרחית, פריפריה וציונית - זה תמיד טוב, עד שמגיעים לקלפי. מה הגברת אופירה מייצגת בתור מזרחית, מה היא מייצגת בתור פריפריה ובמה שונה הייצוג הציוני שלה שאינו מיוצג ע"י אחרים ? מה תרמה המזרחיות שבה עד עתה - למזרחיים ? מה תרמה עובדת היותה מהפריפריה לפריפריה ? ומה הייחודיות שלה בהיותה ציונית - מי לא ציוני ? מה היא מביאה כבשורה חדשה - חוץ מסיסמא" " מזרחית, פריפריה, ציונית " ? המציאות אינה מתרשמת משידורי טלויזיה, שאגב, בדעותיה הפוליטיות עד עתה יצגה צד אחד. אופירה - אינך סבורה שחבל על הזמן ?
    סגור
  • 4.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 3.
    אופירע
    יוסי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דפוקה
    סגור
  • 2.
    חיה באיזור חיוג משלה שאינו מחובר לקרקע
    מ.מ 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    12 1
    הייתי מחליף רק את המילה "מנדטים" באנשים, ואולי אז יהיה נכון.
    סגור
  • 1.
    מרץ-2. תתאחדי עם זהבה גלאון, אולי תשיגו 2 מנדטים. (ל"ת)
    ישראל 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור