ויראלי

אופירה אסייג עצבנית: "מיליונים על מיליונים נזרקו לטמטום"

אופירה אסייג כתבה בחשבון הת'רדס שלה, בו עולים מדי יום לא מעט פנינים, ביקורת על הסרט החדש שהפך ללהיט: "נגררתי לסרט ברבי....הסרט הכי מטומטם שראיתי בחיי. מיליונים על מיליונים נזרקו לטמטום"
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

אחרי שהמריאה לארצות הברית, שם ילדיה סיימו את הסאמר סקול, והיא בדיוק סיימה את שיפוץ הבית, אשת התקשורת ומגישת קשת 12 ורדיו 102FM, אופירה אסייג, נהנית מהחופשה וסופגת קצת תרבות, אבל נראה שהיא גם לא ממהרת להתלהב מטרנדים.

אופירה אסייג כתבה בחשבון הת'רדס שלה, בו עולים מדי יום לא מעט פנינים שלה, ביקורת על הסרט החדש שהפך ללהיט: "נגררתי לסרט ברבי....הסרט הכי מטומטם שראיתי בחיי. מיליונים על מיליונים נזרקו לטמטום".
 


כזכור, רק בשוע שעבר היא שיתפה את עלילותיה בארצות הברית, כאשר באחד הפוסטים המשעשעים שהעלתה, היא נראתה עומדת ליד בובת ענק של דוויין ג'ונסון, כוכב הקולונוע והמתאבק הידוע בשם 'דה רוק' וכתבה: "דייט במנהטן עם דה רוק", כשרואים את הפרשי הגדלים ביניהם כשהבובה היא בגודל טבעי.

כזכור, עוד בטרם המריאה, אסייג העלתה שורה של סטוריז, עם המזוודות המוכנות ליציאה: "אני נוסעת, ממריאה לילדים שלי, אני הולכת להביא אותם ואני מאוד מתרגשת, מתרגשת בצורה בלתי רגילה, כואבת לי הבטן מהתרגשות, אבל נוסעת ברגשות מעורבים, כי המדינה במצב הכי דרמטי וקריטי שהייתה מאז שהיא נוסדה". 
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אסייג
    מושיקו 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסייג תישארי במיאמי עים כל הקובנים הטיפשים ,זה המקום הכלסי בשבילך ,נימאס לנו מהתנהגות הברברית, הטיפשית שלך ,על הוצאת דיבה על ארצנו הקטנה ,חותרת ,מסעתה,שקרנית שאין מקומך בטלוויזיה
    סגור
  • 1.
    אופירה אסייג
    ברקו 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עדיף שתישאר בארצות הברית ולא תגיע לכאן כדי לעשות רושם ורוחה. אשה מאוסה לגמרי
    סגור