טלוויזיה

מאור שוויצר בטירוף: היכן יוקרנו ברצף סרטים בכיכובו?

לא יכולה להיות תקופה טובה מזו לשחקן: בזמן שהוא מככב בשלושה ערוצים במקביל, כוכב "השוטרים" ו"שמים אדומים" משתלט מחר על הסינמטק
מערכת ice | 
מאור שוויצר (צילום השוטרים 2, קשת 12)
השחקן מאור שוויצר מופיע בימים אלה בשתי סדרות דרמה: "השוטרים" בקשת 12 ו"שמים אדומים" ברשת 13, ובנוסף מככב במקביל בסדרה נוספת, דרמה קומית בשם "שישה אפסים" שמשודרת בכאן 11. 
נראה שזה לא מספיק מבטא את העומס של שוויצר, והיום הוא חושף בעמוד האינסטגרם שלו כי מחר עומדות להערך הקרנות של שני סרטים בכיכובו. לא רק זה, מדובר בשתי הקרנות שיערכו בזה אחר זה בסינימטק תל אביב, ובמילים אחרות רוקדם על שתי אולמות ובתפקיד הראשי. מה עוד יכול לסמן תקופת זוהר של שחקן עם שלוש סדרות מקבילות והשתלטות על הסינמטק לערב שלם.
כל זה קורה דווקא כשאשתו לא נמצאת בארץ, כשהיא אמורה להיות בימים האחרונים לצילומי העונה השלישית של טהרן. אולם בעקבות שביתת השחקנים בהוליווד גם ההפקה הישראלית שמצטלמת באתונה הופסקה, ממש רגע לפני סיום הצילומים.
שוויצר התייחס לאחרונה בראיון לרן בוקר לעודף משקל שהתמודד איתו כילד, אך דווקא בלי להרגיש שזה מגדיר או משפיע לרעה על חייו. בוקר לעומת זאת תהה מול שוויצר איך תמיד נדמה שהילד השמן מתמודד עם בעיות חברתיות ודווקא במקרה הזה המציאות מוכיחה שמדובר בסטיגמה. שוויצר העיד בפני בוקר, "אני מתעסק המון עם גוף ונפש ואני מבין היום דברים שלא הבנתי בילדות. הכל זה תפיסת מציאות שלנו אל מול עצמנו. בוא נתחיל לאמן את המוח של עצמנו לדבר יפה וטוב לעצמנו ואז נוכל לממש את המשפט 'ואהבת לרעך כמוך'. כנראה שמגיל קטן עשיתי את זה בלי לדעת,אבל היום אני מדבר לעצמי רק יפה".
ולמרות זאת, הקשה עליו בוקר מול מילות המוטיבציה, את נושא הסמים שליווה אותו עד לפני מספר שנים. שוויצר ענה כי הסיבה אולי טמונה בתחושת שהוא אינו מוצלח אבל בעיקר תלה את ההתמכרות שלו בגורם אחר וקבע, "אני חושב שיש לי אופי התמכרותי. ניסיתי וזה שאב אותי".
 
עוד סיפר השחקן על חווית השימוש, "הרגשתי חזק יותר ומהיר יותר, הרגשתי שאני הגרסה הטובה ביותר של עצמי" הוא כמובן ניפץ מהר את התמונה האשלייתית הזאת וחשף את השבר האמיתי שחוללו בו הסמים, "זה התברר כהרס עצמי ברמה הכי גבוהה. הייתי כמעט שנתיים באיבוד שפיות אמיתי, הייתי מעל שנה בספה של ההורים שלי אחרי שהיו לי עסקים בפיליפינים, בניתי מלונות, קריירה טובה ואני מוצא את עצמי מעל שנה בספה של ההורים שלי בסלון מתחנן לאלוהים שיחזיר אותי להיות רגיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה