טלוויזיה

הדייר החדש באח הגדול השאיר נזקים מאחוריו? סערה ברשת

בקבוצה 'מאורסים מאורסות בדרך לחתונה כתבה כלה: "היי לכולם, ליאל קוצרי אמור לעשות לי איפור ושיער ב-23.8 והוא נכנס לבית האח הגדול, האם יש מישהו שבאותו המצב?", התשובות לכך היו ברורות: "סגרתי איתו, לא עם מחליפה וגם איתו חתמתי על חוזה, זה לא תקין. לא אשלם סכום כזה לאף אחד שאני לא מכירה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)

הריאליטי הכי גדול של רשת 13 ״האח הגדול״, סיפק אמש (שבת) אירוע כניסה שנייה של דיירים חדשים, שחלקם נראים מאוד מסקרנים. אחד מהם היה ליאל קוצרי, אחד מחבריה הטובים של נסרין קדרי והוא עובד כמאפר הקבוע שלה ואחת מהמאפרים המוכרים בתחומו. אלא, שהכניסה שלו עלתה ביוקר ללא מעט כלות שנתקעו כעת ללא מאפשר אחרי שכבר קבעו אצלו תור ליום חתונתן.

בקבוצה 'מאורסים מאורסות בדרך לחתונה כתבה כלה: "היי לכולם, ליאל קוצרי אמור לעשות לי איפור ושיער ב-23.8 והוא נכנס לבית האח הגדול, האם יש מישהו שבאותו המצב?", התשובות לכך היו ברורות: "סגרתי איתו, לא עם מחליפה וגם איתו חתמתי על חוזה, זה לא תקין. לא אשלם סכום כזה לאף אחד שאני לא מכירה". אחרות כתבו: "אני בהלם", "אמאלה איזה עצבים", "אני בשוק".
 



מטעמו של קוצרי נמסר: "לפני כניסתו של ליאל לבית האח הגדול נעשו כל המאמצים על מנת למצוא חלופה ברמה הגבוהה ביותר כך שכל כלה עד האחרונה תקבל מענה מלא ולא תשאר ללא סידור ראוי ליום החשוב בחייה".

כמו כן הובהר: "סטודיו ליאל קוצרי מחבק את כל הכלות והלקוחות שלו עכשיו ובעתיד וכאן עבורן במטרה לתת טיפול ומענה מקצועי לכולן עד שיימצא הפתרון המתאים ביותר", התשובה שלו לא כל כך סיפקה כמה מהכלות ששיתפו סיפורים דומים שהוא לא יהיה זה שיאפר אותן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה